21 Aralık 2012 Cuma

Yilbasi Cekilisleri :)

1- makyajfircam'in cekilisi icin buyrun =)



son: 25 aralik


2- audry'in sekerlerinden bir cekilis:


son: 25 aralik

3- Dr. Ebru'nun cekilisi icin buyrun:


son katilim: 5 ocak





17 Kasım 2012 Cumartesi

Ohom ohom

Hayatimda ilk kez birine ful makyaj yaptim, ve makyaj bitene kadar da sevgili modelim, bolum arkadasima bu gercegi aciklamadim. nihahah.

kendisinin de soyledigi uzere 'malzeme guzel' olunca, hatlar da her turlu makyaji kaldirabilecek sekilde hos olunca zorlandim desem yalan olur.

bende bir 'before' resmi yok kendisinin ama 1-2 ufak kizariklik haricinde cok sorunsuz bir cildi vardi. her gun kendime nasil bir sirada makyaj yapiyorsam ona da aynisini yaptim, sadece biraz daha fazla ozendim.

2 ders arasinda 2 saatlik kadar boslugumuz vardi, ben de sirt cantama artik tum malzemelerim olmasa da bir cogunu atip yanimda goturdum insanlarin garip bakislari altinda isimizi gorduk :D

Gun icinde cilt temizleyicimin patlayip cantama dokulmesinden korktugum icin bu adimi atladim ve nemlendirici surerek basladim ise. Sonra far bazini, kapaticiyi ve fondoteni uyguladim. Far olarak flormarin kahverengi far paletinden 2 kahve, ve mirealogics in toz kahve farini uyguladim.  Rossmandan aldigim kahverengi jel eyelineri cektim. Maybelline affinitone pudra uyguladim fondoten uzerine. Yanlis hatirlamiyorsam flormardan seftali bir allik surdum ve lorealin toz makyaj bitirici tozunu uyguladim. Alin ortasi, kas etrafi, elmacik ve burnunun uzerine cok az sephora aydinlatici surdum. Mascarayla da son nokta kondu. Ruj oalrak chubby sticklerimden mega melon u kullandim.

Resimler ipadle cekildigi icin her ne kadar her sey cok bariz gorunmese de, ta da:

15 Kasım 2012 Perşembe

Abba Sac Urunleri*

Bir bloga urun hakkinda fikir edinmek icin baktigimda en nefret ettigim sey o urunun sadece dis gorunusu, adi ismi cismi gibi o urunu eline alan herhangi birnin de yapabilecegi yorumlarla karsilasmak. Bu yuzden simdi bahsedecegim sampuan ve kremler elime gecer gecmez gittim denedim hatta sacimi kurutmayi birakir birakmaz geldim buraya yazisini yaziyorum.

ABBA benim daha once duymadigim ve hakkinda yorum okumadigim bir firmaydi. Bu nedenle onyargisiz yaklastim desem yalan olur. Internetten ufak bir arastirma yaptim ve oldukca koklu olduklarini ve urunlerinin kaliteli olduklarini gordum.

Bana gelen urunler 2 adet sampuan ve 2 adet sac kremi - 1 set kuru saclar icin, 1 set de boyali saclar icin. Benim sacim nasil bir sacsa her sorunu oldugu icin her turlu sampuana acigim zaten bunu da buradan duyurayim :F Saka bir yana, benim sacimda ciddi bir kuruluk sorunu var. Daha onceki saclarimla ilgili postlarin altinda da saclarimin cansiz gorunduguyle ilgili yorumlar almistim. En son gecenlerde bir arkadasimin yeni yikanmis sacimi elleyip aa sacinda sprey mi var kaskati demesi de son nokta oldu.

Bu kadar background bilgi veriyorum ki vehameti anlayin diye :D son 3-4 aydir elseve in sac uzatici sampuan, krem ve spreyini kullaniyorum. Uzamaya yardimci oldu mu, evet, ama saclarim her zamankinden daha da sertlesti. Ben de ilk olarak nemlendirici sampuani denedim.

kutunun guzelligine bakar misiniz yalniz 



Ben normalde sacimi sirf sampuanlayip ciksam banyodan o sactan omur billah hayir gelmez bir daha. Ama bu sefer ilk sampuandan sonra o kadar yumusakti ki sacim oyle kremlemeden falan cikabilirdim yani, cok samimi soyluyorum. Anca maske yaptiktan sonra ulasabildigim yumusaklikti. Ama kremi de denemek icin sacimi bir kez daha sampuanladim sonra da kremi surdum.

Sampuanin sacta 1 dk bekletilmesi gerekiyormus, ben normalde bu kadar bekletmezsim sampuani ama bu sefer hem beklettim hem o sirada masaj yaptim kafa derime. Kremi de 2 dk beklettim ve iyice duruladim.

Sonuc ise ilk sefer icin cok cok basarili benim gozumde. Herkeste ayni etkiyi yapar mi bilmiyorum. Taramak zaten cok kolaydi onu gectim de, ozellikle uclara dogru sacimin canlandigini gorebiliyorum. Ilk seferde bir urunden mucie beklemek yanlis olur tabi de ben cidden fark ettigini dusunuyorum. 1-2 kez daha kullandiktan ve sonuctan emin olduktan sonra tam boyunu almayi dusunecegim gibi geliyor bana.

Urunun artilari:

-Piyasaki cogu urunun aksine vaad ettigi etkiyi veriyor.
-Nane sekeri gibi kokuyor, tabi bu baskalari icin negatif bir etki de olabilir.
-Yapay boya ve kimyasal icermiyor

Eksiler:

-Sampuani 1 dk bekletmeyi uzun bulanlariniz olabilir
-Nane kokusunu sevmeyenler hoslanmayacaktir(boyali saclar icin olan farkli kokuyor)
-250 ml icin 55-60 tl arasi degisen fiyatiyla pahali denebilecek bir fiyata sahip


Aranizda bu markanin urunlerini daha once kullanmis olan var mi? Siz memnun kaldiniz mi?











*Urun denemem amaciyla firma tarafindan gonderilmistir. Yorumlarin tamami benim durust goruslerimdir.

Nivea Yagli Krem

Artik eskisi kadar yazmiyor olusumun no:1 sebebi goreceli olarak daha iyi fotograf ceken makinemin artik kullanilamaz hale gelmesidir :( Alali cok olan ve gercekten sevmedigim fotograf makinemle aranizdayim bir sure daha.

Aslinda illa ayri bir post ayirmaya gerek var miydi bu kreme bilmiyorum ama urunleri boyle ayri ayri basliklarda tanitmayi seviyorum, hem benim hem okuyanlarin isini kolaylastiriyor bence.

Bu kremi alirken bi ufak boyu bi bu afedersiniz hayvani boyu arasinda secim yapmam gerekti, ben de ankara'da oldugumdan ve baya bir sure daha olacagimdan oturu buyuk boyunu aldim. Gun icinde yanimdan arkonun tupteki yagli kremini asla ayirmam zaten, bu da yurt odamda duruyor simdilik.

Ya ben bu niveanin en cok nesini seviyorum biliyor musunuz? Urunlerinin kokusunu. Ya bu kremlerin ortasinda buyudugumuzden midir yoksa harbiden cok guzel olduklarindan midir bilemiyorum ama cok seviyorum ben bu kremin kokusunu yahu. Ama daha da cok sevdigim niveanin gunes kremlerinin kokusu. Bakin ahanda buraya yaziyorum o kokuda parfum uretilse hayatta baska bi parfum kullanmam, o derece.

Her neyse konudan saptik, nedir iste baya yogun kivamli bir nemlendirici kendisi. Cok amacli, ele yuze vucuda, catlamis dudaklara, banyodan sonra nemlendirici olarak her sekilde kullaniyorum seviyorum. Far bazidir vs dir evde kendi yapmayi seven bayanlarin da kivamli olmasi nedeniyle bu ve benzeri kremleri tercih edebileceklerini dusunuyorum.

250 gram, 13 tl.


23 Ekim 2012 Salı

Merhabalar Efenim

Hic sevmem 'ay aylardir yoktum efenim beni ozlediniz mi?' muhabbetini. ki nitekim eksikligimin cok hissedildigini dusunmuyorum ama icinizden arada sirada bir parfoj vardi sahi ne oldu ona diyenleriniz olduysa tesekkur ediyorum :)

Ben bu arada ne yaptim? Ankara'ya gittim, yurduma yerlestim, alismaya calistim. Kolay uyum saglayan biriyimdir, nitekim oyle de oldu. Oda arkadaslarim cok iyi, yurdum iyi denebilir(en azindan okulun icinde), kampus guzel, her sey iyi anlayacaginiz. Bu kadar cabuk iyi arkadas bulamayacagimi dusunuyordum lakin oyle olmadi, universitede islerin gidisi gercekten farkli. Herkes herkesle bir sekilde arkadas, onun susunun busu ile tesadufen tanisip siz de arkadas oluyorsunuz. Buyuk bir kampusun ozellikleri arasinda olsa gerek. Bir tek dersler inanilmaz sikici, inanin ODTU psikoloji deyince aklima gelen sey bu degildi. Boyle bir sey yok. Hoca arkasini dondukce boydan boya meksika dalgasi yaparak mutlu olmaya calisan bir sinifiz, oyle diyeyim.

Simdi aklima geln komik bir ani da, sinifimdaki bir kizin bana okulun ilk gununde 'ben okulu arastirirken senin bloguna denk geldim hehe' demesi. Boyle bi havalandim falan kendi capimda, ilk kez birisi once blogumu sonra beni gordugunu soyleyince enteresan geldi dogrusu :D

Okulumun fotograflari bir kac farkli makinede ve telefonda, onlari toparladikca atacagim buraya. Yanimda foto. makinemi goturmusum lakin usb kablosu izmirde kalmis, aslinda 1 aydir yazmayis olusumun da sebebi budur.

Cuma gunleri dersimin olmayisi, sali ise sadece 1 dersimin olmasini firsat bilerek gecen cuma geldim izmire. bu posttaki resimler ogun ve sonrasinda cekildi :)


Izmir'e geldigimden beri italyanca ogrenmeye basladim. Nina Zilli'nin bu istegimde payi buyuktur evet :)




Meksika dalgasinin yanisira boyle eglendigimiz de oldu:



Ankara sogugu icin hazirlik asamasi:



Yurt icin ufak bir tencere gerekliydi, annemle Kemeralti'ndan bunu aldik.



Ankara'dan getirdigim valizim:
ahahah evet :D



Bir adet safti kaymis parfoj: yol 8 saat kolay mi :D


Bunlarda annemle son zamanlarda aldiklarimiz.Bastaki 3 lu onun kalanlar benim. Kahverengi liner yeni cikmis sanirsam :



Bu da ankaradaki ilk alisveris listem. Cebimden cikti :D


Bu da boyle bir ilk aydi iste. Aklima geldikce bir seyler, resimler ekliyor olacagim. Herkese iyi bayramlar :)

14 Eylül 2012 Cuma

oje surdum yuzuk aldim kupe buldum alisveris yaptim

ahah asagida goreceklerinizin ozeti budur :D

annemle ciktigimiz yuruyuste aldim yuzugumu, guzelyalidan. alirken parmagima olmamisti ama hani yeni moda ya ufak yuzukler, ben de oyle takarim demistim. ama demin bi deniyim dedim, oldu valla nasi sevindim anlatamam :D benim parmaklarimin masallahi var. hic bir yuzuk olmaz. yuzuk tipine gore 9/19/22 numaralar oluyor bana. piyasada ise en cok 7 ve 18 bulunuyor. bazi 19lar bile olmuyor ama. iste derdimi de anlatmis oluyum aradan ciksin :D

ojelerimi de bu oglen evde yalnizken sikintidan surdum. yapmak cok zevkliydi. ebayden siparis ettigim dotting toollarim daha gelmedigi icin ucunu duzlestirdigim keceli kalemle yaptim dotlari. salak gibi sol elimi cekmisim bi de, ben solak oldugum icin sol elimin ojesi yamuk yumuk olur hep :D

alttaki kupeler vs. ler de annemin 5 yildir gunes isigi gormemis cekmecesinden cikti. o mavi kalpli kolyeye tapmayayim da ne yapayim?






bunlar da yakin donemdeki ebay siparislerim. onume gelen ivir ziviri aldim mi ne :D




heart of the ocean kolye ve yuzugumu sabirsizlikla bekliyorum :D yuzugu bilerek 10 numara aldim orta parmagima takabilmek icin. fimolar da gelsin hemen diye sabirsizlaniyorum :D


sevgiler :)

Parfoj yine sozunden dondu: Kokucuklar

Ne mi bu dondugum soz? :)

En son nisan ayinda ygs sonuclari aciklandiginda kendime odul olarak Lancome - Hypnose almistim. Hic parfumum yokmuscasina aldigim onlarca parfumun ardindan o an kendime soz vermistim en az bir parfum bitene kadar bir daha almayacagim parfum diye :) Az once verdigim kokucuk siparisimle yalan oldu bu sozu tutma hayalim :)

Oncelikle bu kadar blogda yer almis olan kokucuklari bu kadar gec kesfettigim icin kendime kizdim. Ben cok spesifik kokulari seven, kendi capimda koku hafizasinin guclu oldugunu dusunen bir insanim. O yuzden zibilyon kez nota degistiren degil de evet bu parfum su kokuyor diyebildigim parfumlerimi daha bir farkli seviyorum. Ben bugun boyle kokmak istiyorum dedigimde elim onlara gidiyor. Kokucuklarin bize vaad ettigi de bu: tek ya da az sayida notayla olusmus kokular.

Oncelikle Vedat Bey'e bana hala hem sicakkanli hem de bu kadar ilgili bir sekilde isini yapan insanlar kaldigini hatirlattigi icin tesekkur ederim. Kendisinden 3 cesit tester talebinde bulundugum halde bana 20 den fazla kokucugu deneme firsati verdi, hem de kendisiyle iletisim kurdugum andan sadece 1 gun sonra. Hic geri donus alamadigim, 'size su urunu gondermek istiyoruz' deyip de bir daha emaillerime donmeyen firmalardan sonra kendisini tanidigim icin cok mutlu oldum.

Her bir kokucuk hakkinda detayli bilgiye ulasabileceginiz adresi vereyim oncelikle: kokucuk.com

Bunlarda bana gelen testerlar:




Secmek zor oldu ama bunlar benim favorilerim :)



Saniyorum ki parfume donusturulmesi en zor kokulardan biridir bal. hatta testeri denerken bile aman ne kadar benzemis olabilir ki  diye gecirdim icimden. Simdi niveanin balli nemlendiricisini bilenler o kokuyu 100 le, normal bal kokusunu ise 20 ile carpin iste bu parfum aynen oyle kokuyor :)

Kahve ise ayri bir muhtesem(iki siparisimden biri kahve digeri ihlamur bu arada), boyle sert, tam kafein bagimlisi kahvesi.. Testeri uzerime bosalttim resmen, kaliciligi sahane.

Elma kokusuna asik biriyim. Eskiden bulasik makinesine bir sey koyardi annem ne oldugu hakkinda hic bir fikrim yok, mis gibi yesil elma kokardi. Bu parfum aynen oyle kokuyor, o bayildigim elma kokusu. Sadece disari cikarken surebilecegimi dusunmedigim icin bu kokuyu siparis etmedim. Vanilya ve meyveli parfumleri bir hisimla alip sonra hic kullanamamak gibi bir ozrum var aramizda kalsin.

Cikolata...ne diyeyim ben senin icin...hep bi sorunsal vardir parfumlerde, cikolata yazar vanilya kokar, vanilya der vanilya mi beyaz cikolata mi anlamazsiniz. iste bu parfum oyle degil. ardarda vanilya, cikolata ve kahveyi kokladim ve hepsi o kadar farkli ki..hele kahve ve cikolatanin birlesimi o kadar farkli ki anlatamam. denenmeli diyoru,

cicekler icinde ise en begendigimiz annemle leylak oldu, arkasindan yesil cay. annem aklina estigi zamanlar haric parfum sikmayi resmen unuttugu icin siparis etmedi, yesil cay olarak da elizabeth arden green tea yi henuz yarilamamis oldugum icin bu ikisini  almadik. Ama en az 1 parfum bitirdigimde aklimda kalmis olan cikolata ve leylagi alacagim bu da kendime verdigim sozum olsun :)

O kadar kokunun ardindan kokladigim icin ola gerek, kayisi ve seftaliyi cok ayirt edemedim birbirinden. Hindistan cevizi ise cok cok sevdigim lakin kullanmaya cesaret edemeyecegimi bildigim icin almadigim parfumlerden. Halbuki o kokuyu ne de cok begenirim. Bu testerlar icinde hosuma gitmeyen tek koku nar oldu. Nari meyve olarak begendigim halde parfum olarak su ana kadar denedigim hic bir versiyonunu begenmemisligim var zaten. Yine de kokladikca alisiliyor ama ben kullanabilecegimi sanmiyorum.

Tekrar Vedat Bey'e tesekkur ediyorum. Bir kahvenin 40 yil hatri varken koskoca kahveli parfumun kac asir hatri vardir acabe merak etmiyor degilim :)

7 Eylül 2012 Cuma

ankaradan sevgiler :)

DIKKAT! bu post cok fazla ben icerir :)

bir gezi defteri almistim amerikaya gitmeden once. cok guzel bir dunya haritasi var kapaginda, icinde de her gezilen yer icin bir kac sayfa ayrilmis, her turlu detayi iceren sorular var. nereleri gordun? kiminle gittin? ne yedin? seklinde. yanima almayi unutmusim onu, o yuzden bugunluk gezi defterim burasi :)

iki yil onceki okul gezim haric ankaraya ilk gelisim oldu. annemin ise yillar sonra ilk gelisi buraya.
 ayin dordunun gecesi izmirden yola ciktik, ve an itibariyle donus otobusumdeyim :) bu yazi bitene kadar belki izmire varmis olurum, kimbilir :)

oncelikle bana ankaraya gelme burasi hic guzel degil diyen ankaralilar, kendinizden utanmalisiniz. cok cok guzel bir sehir burasi. su an tabletten yazdigim icin fotograflari atamiyorum ama eve gidince ilk isim bu olacak.

ben bekliyorum ki her yer gipgri olacak, bozkirin ortasinda, ayni western filmlerdeki gibi bir yer. YALAN! izmirden kat be kat gelismis,insanlari inanilmaz iyi, ulasimimuhtesem rahat, her seyiyle harika bir yer burasi.

besinin sabahi asti de karsiladi bizi odtu lu abiler ablalarimiz :)  bir ringle bizi kampusumuze goturduler. herkes ringden iner inmez kayit sirasina girdi. kuyruk da bir uzunki sormayin. annemle ben odtude kalmayi planladigimiz icin once kalacak yerimizi bulduk zor bela. odtude numarali yurt isimli en ucuz yurtlar, yariozel yurtlar ve sonra en pahali ozel yurtlar var. ben hep numarali yurtlardan 1. yurtta kalirim diyordum, sanseseri annemle de ilk gecemizi orada gecirdik. itiraf etmekiyim ki hos bir yer degildi. ben erçekten o kadar rahatina duskun biri degilim ama sekiz kisilik, bit kadar duslu, tuvaletli yerde ben bile rahatsiz oldum. annem deli oldu yurdu gorunce zaten. her neyse efenim gittik tum yurtlari tek tek gezdik , bir tek osman yazici isimli konukevinde yer bulduk dort kisilik odada. ranzanon ust katini kaptim :) banyosu diarda ama tam odanin karsisinda, benim icin hic sorun degil. yalniz fare armis diyorlar orada, ne olur biri yalan desin :(

kampsu hatmettik artik, bolumumu, carsiyi, yemekhaneyi, her yeri gezdik. izmirde bile otobusleri ezberleyemeyen ben 132 olsun 417 olsun hepsini ogrendim valla :D ringler buyuk kolaylik zaten :) bu arada bize berilen brosurlerden birinde ringlerin cok eski oldugu ama iclerinden bir ringe aralarinda lord of the rings dedikleri yaziyor :D cok merak ettim valla.

kizilay en detayli ezdigimiz yer oldu. izmir dediginiz yerin en islek yerlerinden biri olan kibris sehitleri ve alsancagin geri kalaninin on yirmi kati heralde orasi. iki gundur ankarada kac alisveris merkezi gordum bilmiyorum zaten.  burasi sonderece kozmopolit, gelismis bir yer. izmirden tek eksigi deniz sahiden. onun disinda eksigi yokfazlasi var.

ikinci gece kiz konukevine tasindik. orada banyolu odanin tadini cikardik valla bir numarali yurttan sonra. ertesi gun hazirlik atlama sinavim oldugundan midir nedir butun gece hic uyuyamadim. iki daatlik uykuyla duruyorum hala. o sinavlari nasi verdim allah bilir :D hazirligi gececegimi dusunuyorum ama dersten de bi muaf olsam hic fena olmaz :D

o kadar yuruduk ki kampuste, bacaklarim et kesti, her yerimdeli agriyor. annemin masallahi var ben yerde surunurken o yerinde duramiyor, anne artik gezmeelim dedim yani dun siz dusunun :D

bu arada allaskina biri bana hocam kelimesinin tarihini aciklasin :D ben sirf ogrenciler arasi kullaniliyor saniyordum, resmen ankarali turnusolu kelime :D hocam demeyen ankarali degildir, net! :))

bu yazi aklima detaylar geldikce uzayacak da uzayacak :) resimlerle donusumu bekleyiniz efeem :)

iyi geceler






















27 Ağustos 2012 Pazartesi

Maybelline - Affinitone pudra (14)

Hazir fondotenini almisken pudrasini da alayim dedim, iyi halt ettim :D

Fondotenlerin aksine pudralarin testeri kalmamisti, ben de bana cok mantikli gelen bir hareket yaptim ve fondotenini 14 numero aldigim icin pudrayi da gozum kapali 14 aldim. Birazdan resimlere bakinca ne demek istedigimi anlayacaksiniz.

Pudra o kadar hafif, ince, gorunmez ki, tek basina uygulayabileceginizi cok sanmiyorum. Anca cok sorunsuz bir cildiniz varsa biraz daha esitlemek icin isinize yarayabilir. Ben ayni derecede hafif olan affinitone fondoteni sabitlemek icin kullaniyorum ve cok ince oldugu icin memnunum, is de goruyor.

Indirimle beraber 9.75 tl ye aldim.







Bu da fondoten ve pudra arasindaki ton farki. Ikisinin ayni olmasini beklemekle hata mi yaptim?


Ozetle fondoteni ben daha cok sevdim ama pudra da yeterince iyi bence. Hafif bir pudra olmasi sebebiyle mutlaka lazim olur bir gun diyorum :) Indirimde gorurseniz alabilirsiniz bence :)

Sevgiler


ne zaman maybelline hakkinda bir sey yazsam aklima bu video gelir ehehe :