25 Mayıs 2011 Çarşamba

Garnier Roll On Kapatici

Ilk olarak goz altindaki sislikler icin olan yesil roll on seklindeki urununu almistim garnierin. ondan memnun kalinca sonra da goz alti kapaticisini aldim. Soyle ki:



\

Hem surusu kolay, hem sivi olmasi bence avantaj, hem tasimak pratik daha ne olsun! Bu sekildeki sivi kapaticilari cok seven birisi olarak severek kullaniyorm :)

Maybelline Color Sensational - 553 glamourous red




Resimlerin gece cekildigini anlamak icin baykus olmaya gerek yok herhalde, zaten kalitesizliklerinden de anlayabilirsiniz :D Kirmizi ruj kullanmayi cok istesem de gozum yemedigi icin bu sadece adinda 'red' gectigi icin aldigim ama bence kirmizilikla alakasi olmayan ruju kullaniyorum son bir kac gundur.

Kaliciligi super otesi, ve simdiye kadar kullandigim en guzel renkli ruj olabilir. Dudaklari cok kuruttugu soylenmis ama bende pek oyle bir sey olmadi. Bu serinin renkleri cok begeniliyor zaten, ben de bu renkle acilisi yapmis oldum :)

Flormar Oje Kurutucu



Daha once oje seklindeki kurutuculari kullanmis ve nek adar igrenc seyler olduklarini anladiktan sonra, bu urune sans vermek istedim :) 3 kat surulen ojede bile ise yariyor. Kisaca ojenizi surdikten 1-2 dk sonra tirnaka cok yakin olmayan bir mesafeden sikmaniz ve 2-3 dk beklemeniz gerekiyor. Siz de benim gibi oje delisiyseniz denemeniz tavsiye olunur :))

20 Mayıs 2011 Cuma

Arko Nem Yogurtlu Bogurtlenli Krem

Arko kremin el kremlerinden cok memnun olan biri olarak bu cok amacli kremini de denemek istedim. Uzerinde yuz, el ve vucut icin kullanilabilecegi yaziyor; yani oldukca kullanisli kendisi.

Kokusu ise cok guzel tam jelibon gibi geliyor bana. Rengi de lilamsi, ki en sevdigim renklerden biridir :)

Nemlendirme gucu oldukca yuksek ve yumusacik oldu ellerim sayesinde :) Tum cilt tipleri tarafindan kullanilabilinir.

Bogurtlen disinda findik vanilyalisi, normali ve bir de seftalilisi var sanirim. Fiyati normalde 9 lira civari fakat ben migrostan 2 gun once %50 indirimle aldim. Almayi dusunenler kacirmasin derim :)


Flormar Pretty Compact Blush On -113

Ben bu alligi daha once hakkinda yazdigim deborah alligin yerine almisitm :D ama yalan oldu biraz.
aslinda ikili olanini almayi istiyordum renkleri daha guzel oldugu icin fakat alicagim yerde o kalmadigi icin bu rnegini aldim ve aslinda baya hosuma giti.

oncelikle kokusu cok hos. tam kolonyali mendil gibi kokuyor. diger flormar urunleri gibi oldukca yumusak ve surumu kolay. Acik seftali rengi denebilir tam. Bana cok gittiginden emin degilim fakat yine de ara sira severek kullaniyorum.

Gramaji: 14 gr




Kaliciligi oldukca iyi ve cildi purussuz gosterdigi az bucuk dogru. Fakat taniminda belirtildigi gibi yok teri absorbe etme wohoww gibi ozellikleri biraz ucuk kacmis. Fiyatina gore iyi diyebilirim ama vazgecilmezim degil yani :)


Flormar tekli far - F023

Bu da pembe tekli farin moru. Ikisi de pastel renkler olduklari icin blend edince uyum icinde hos gorunuyorlar. Ben kucuk far fircasiyla ince bir sekilde kalem gibi cekiyorum ikisini. Bana sorarsaniz pembenin rengi daha hos ama tek basina surulunce cok hos gorunmuyor.



Flormar tekli far - F017

Bu fari tamamen renginin guzelligi icin aldim. Ha normalde bir far ne icin alinir ki zaten derseniz bilemem :D
Yapisi cok yumusak ve oldukca kalici. Pigmentleri cok yogun, benim oldukca hosuma gitti. Daha sonra tanitacagim mor rengiyle beraber kullaniyorum genelde.




Bu farin gramaji 5 gram, ki bu benim icin bitirmesi imkansiz gibi bir sey demek :D Olur da bir gun biterse yeniden alirim kesinlikle :)

19 Mayıs 2011 Perşembe

Innova Firca Seti

Son 1 aya kadar hic firca delisi birisi degildim. Simdi de sayilmam ama en azindan fircalarin onemini az bucuk kavramaya basladim. Yurtdisi alisveris yasagindan dolayi almayi dusundugum sigma ve mac fircalarini sadece monitorden izlemekle yetiniyorum su anda.

Tekli firca almakti amacim aslinda ama innovanin setini gorunce dayanamadim 7 li firca setini aldim. Dipliner icin olanini hic kullanmayacagim muhtemelen ama diger fircalarindan oldukca yaralanmaya basladim bile :D
Resimleri az once cektigim icin, fircalarin temiz olmamalarina bakmayin lutfen, cok sik firca temizlerim normalde, yoksa asiri huylaniyorum.










Fircalar cok cok yumusak ve bunun da dezavantajlari var tabii ki. Mesela affinitone gibi sert alliklari bu fircayla, hatta herhangi bir fircayla bile surmek iskence otesi.

Killari hic dokulmedi o kadar yikamama ragmen. Pudra fircasi biraz kucuk oldugu icin kullanimi biraz zor ama fena da degil.

10 uzerinden 8. :)

18 Mayıs 2011 Çarşamba

Nivea - 76 Earthen Nude

Bu nivea nin piyasadan cekilmesi bana yaradi :D

Hic almadigim kadar nivea urunu almaya basladim -nasil bir psikolojiyse artik.

Bu da aldigim son nivea urunlerinden birisi: Nivea 76 nude ruj. Normalderujlarimi ya acik kahve ya orta pembe kullanmaya calisiyorum. Rujumun cok goze batmasindan hoslanmiyorum. Cok yumusak guzel bir renk ama bana pek gitmedi, sarisin bayanlara daha guzel olabilir:






Yogunlugu cok fazla degil o yuzden bir kac kez uzerinden gecmek gerekiyor. Tek kati sadece parlaklik verecek sekilde. Renk haric hosuma gitti - baska renklerini alabilirim bi ara :)

Deborah Milano Allık ( Fard Deborah Blush)

Ben bu alligi alali soyle guzelinden bir 1- 1.5 yil olmustur ama atmaya kiyamiyorum :D Deborah urunlerinden zaten asiri memnun bir insan oldugum icin alliklarina da bayiliyorum.

Normalde daha cok pembe tonlarinda alliklarim vardir, bu seftali tonlarindaki tek istisnam :D Cok dogal bir gorunum veriyor ve islak ve kuru kullanilabiliniyor - gerci ben hic islak kullanmadim.







Cok abartili durmayan, hafif sedefli bir allik bu. Dedigim gibi deborah urunlerine bayiliyorum ve alligi olmasa da diger urunlerini mutlaka deneyin derim! :D

Flormar 4 lu Farlar

Daha once flormarin tekli farlarini almistim hep ama henuz bitiremedim. Bu sefer 4 lu farini aldim mor tonlarinda. Kagit havlu reklaminda da dendigi gibi flormar farlari hem yumusak hem hesapli :D Ben cok cok cok begendim bu farlari, ozellikle de en koyusunu:




Her far birbiriyle cok uyumlu oldugu icin farkli seyler denemek icin ideal bi far seti. Ben ozellikle acik pembe ve bordoyu blend etmeyi cok seviyorum.

Beyaz far hic hic kullanmam hatta ilk defa bu swatch icin kullanmis olabilirim yani o derece :D Bi yesil tonlarinda bi de mavili 4 lu far seti var sanirim flormarin. Tekli farlarindan daha cok begendim bu 4 lu leri :D Deneyin derim :)

11 Mayıs 2011 Çarşamba

Maybelline - Dreamliquid mousse fondoten

En son aldigim flormar mat fondoten gercekten cok kalin gelmeye basladi bana ve surtimi da kabuk kabuk yapti gibime geldi. Bugun gidip annemle beraber fondoten baktik. Neredeyse parfumerideki tum markalara baktik diyebilirim :D En son Maybelline in dreamliquidinde karar kildik. Annemle benim cilt renklerimiz cok alakasizdir ama nasi olduysa bu renk ikimize de cok iyi gitti valla. 40 nosunu aldik:


Sadece testerini deneyebildim su ana kadar kendisini kullanamadim ama bi fark olacagini sanmam :D Cok dogal bir gorunum verdi ve tum kusurlari kapatti bence. Yapisi cok ince ve hic katimsi degil. 10 uzerinden 8. O da Turkiye de amerika fiyatinin iki katina satildigi icin :)