28 Aralık 2011 Çarşamba

Yeni bir gun yeni bir alisveris!

Evet bugunumun de yarisi Tekin acar'da gecti.

Sanmayin cok sey aldim ancak karar asamasi biraz sikintiliydi :F

Alsancaktaki magazalarina gayet kararli bir sekilde Cacharel Scarlett almaya girdim. Gorevli bayana ellerinde olup olmadigini sordugumda bana uzayli gormus gibi bakip hayir dedi. Akabindeki 2 saatte bana bi bocek ilaci sikp koklatmadiklari kaldi yani en az 30 parfum denemisimdir gercekten abartmiyorum. Burnum gecici felc yasadi.

Sadede gelelim.

Ben artik boyle armani code mu alsam pleasures mi vs derken bir de ne goreyim. Koseden bir yerden scarlett cigim bana gulumsuyor el salliyor Bahar beni alsana alsana diyor. Almam mi yavrum? Almam mi evladim? Ben seni bu kokonalarin bu varligindan habersiz insanlarin yaninda birakir miyim bir tanem? Elimde olsa hepinizi alirim, simdilik bir tanenizle yetiniyorum, korkmayin bebeklerim geri gelicem.

Her neyse boylece anladiginiz gibi saticinin tum itirazlarina ragmen scarlett aldim bir adet. Yok yaz parfumuymus yok bilmemneymis almayin dedi satici. Sana ne arkadasim sana ne? Her neyse.

Asil gidis amacim ise Clinique in chubby stick setini almakti. Onlari da aldim rahatladim. Ustune bir de 106 tl lik hediye cekim oldu mutlu muyum evet :D






Sol bastan :
Woppin' watermelon
Super strawberry
Mega melon
Whole lotta honey

Parfum icin diyecek sozum yok son zamanlarda en cok hosuma giden koku. EDT oldugu icin kaliciligi hakkinda pek yorum yapamiyicam acikcasi. Zaten zor parfum bitiren biri oldugum icin bol bol sikarim sorun degil cokkk seviyorum!

Chubbyler ise cok renk vermeyen, dogal gorunumlu tombik nemlendiriciler. Hazir set halinde indirimdeyken aliyim dedim. Baska bir zaman swatchlar koyarim efenim :)

Kendinize iyi bakin!

2 yorum:

  1. tatlım cacharel scarlet,benim geçen sene favori parfümümdü,kalıcılığı hakkında hiç şüpen olmasın buram burak kokunu bırakırsın arkanda....bana çok kişi sormuştur bu parfümü.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. ayy cok sevindim tesekkurler :) cok bayiliyorum kokusuna ya tam benim parfumum!

    YanıtlaSil