27 Aralık 2011 Salı

Taze Bitenler :)

Tanrim inanamiyorum nihayet boyle cok urun iceren bitenler postu hazirladigima :P

Gerci cok da zor biten hani bir allik bir pudra yok ama yakin zamanda onlar da olucak insallah :P


1- Loccitane el kremi: Vanilya club dan gelen urunler arasindaydi. Kisa surede bitti. Kokusuna bayildim nemlendirmesi de cok guzeldi, elde hic yagli his birakmiyor. Ben tekrar almam(yeni urunler denemek istedigim icin) ancak kesinlikle tavsiye ederim.

2- Nivea Concealer: Ben cok sevmistim bu kapaticiyi ancak artik uretilmiyor. Kapatmasi guzeldi cizgilere de cok dolmuyordu. Kalicilik problemi vardi sadece, neyse bitti de yeni kapaticilara yer acildi :)

3: Nivea roll on: Kokusunu cok seviyordum yenisini aliyim derken gidip yanlis bir tane roll on almisim. Yeni aldigimi da yariladim sayilir. Icinde aluminyum olmayan, guvenle kullanabileceginiz bir roll on serisi. Tavsiye ederim kokulari da cok hos.

4- Belki 10 da biri bile bitmeden cope atmak zorunda oldugum Deborah parlaticim. Cok igrenc kokuyor neden bilmiyorum bozuk mal sattilar bana galiba. Bugun gidip watsonstan normal bir testeri kokladim o hic boyle degildi. Uzuldum acikcasi :(

5- Lady Speed Stick deo stick: Ozellikle koyu renk bir sey giyerken illa uzerine bulastirdigim icin deo stick kullanmayi bu deo stickten sonra tamamen biraktim. Kokusu cok guzel ancak dikkatli kullanmak lazim.

6- Flormar uzum cekirdekli aseton: Kokusunu begendigim nadir asetonlardan. Bizim evde haftada 1 nerdeyse bi aseton bittigi icin yoklugunu hissetmiyorum :D

7- Arko nem el kremi: Bizim evde her koseden bu krem cikar hatta su anda etrafimda 2 tane goruyorum kendisinden :D Cok guzel kokulku, nemlendirmesi super bir krem, tavsiye ederim.

8- Watsons el kremi: Rengi ve kokusu cok seker ancak cok begenmedim :(

2 yorum:

  1. aşağı yukarı aynı ürünleri kullanıyoruz :) özellikle nivea roll on vazgeçilmezimdir.

    YanıtlaSil
  2. ben de cok seviyorum o roll onumu :) uzun suredir ilk kez bugun deodorant aldim degisiklik olsun diye :D

    YanıtlaSil