11 Aralık 2011 Pazar

Son zamanlarda aldiklarim vol.2

En son watsonsa bile ne zaman gittiimi hatirlamiyorum desem yeridir. Hayatim dersane ev okul arasinda geciyor gercekten. Asagida gorecekleriniz de son zamanlarda aldigim ufak tefek ihtiyaclar.



-Rossmandan aldigim aseton.  Ojeyi cikartmada cok basarili ancak cok kotu kokuyor. Ve agzi cok genis oldugu icin yanlislikla 1 anda sisenin yarisinin uzerinize dokulmesi muhtemel. (basima geldi ordan biliyorum :P)




-Sadece kokusu icin aldigim flormarin mangolu nemlendiricisi. Arkonun da vardi benzer bir nemlendiricisi ancak kokusu bu kadar belirgin degildi. Bayildim resmen 1 haftada yarisi bitti diyebilirim. Tek eksisi aksini iddia etmesine ragmen cok yagli bir his birakmasi.

Fiyat: 4.90



Hem annemin hem benim cok sevdigimiz emotion deodorant. Parfumu de var bende ancak kullanmiyorum pek




-Cam torpu. Uzuun zamandir ariyordum ancak hic bir yerde gorememistim. En osn tesadufen bir parfumeride buldum Alsancakta. Bildigimiz kaygan camdan nasil torpu olur anlamiyordum, farkettimki buzlu cam gibi birr yapisi varmis cam torpulerin :D Fiyati: 5 tl. (cumbul parfumeri)



]Rossmandan aldigim 120 li disk pamuk. Herhalde en cok kullandigim urun budur. Her gun oje degistiren yuzunu tonikleyen makyaj silen biri olarak bana cok dayanacagini sanmiyorum. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder