9 Aralık 2011 Cuma

Ilk odulum :)


Sevgili sevgili blog banabu odulu yollamis :) Kendimiz hakkinda 7 gercegi yazip 10 kisiye yolluyoruz :) Baslayalim bakalim.

1-Hala duymayan kaldiysa ( :P) bu sene LYS ye (daha cok bilinen adiyla OSS ye :) ) giriyorum. Hedefim Bogazici/Koc/Yeditepe Psikoloji. Akabinde de ortalamam yeterse matematik cift anadal yapmak istiyorum. Istiyorum, istiyorum da calismam gerekirken gidiyorum ruj far alip geliyorum bloguma koyuyorum iste...:D

2- Hayatimda 1 kerelik 3 ay suren bir diyetisyen maceram oldu ki bana gore super bir basariydi. Diyetisyeni birakali 8-9 ay oluyor ve verdigim kilolarin hemen hemen tamamini geri aldim. Bana kalsa ben birakmazdim diyetisyene gitmeyi ancak Istanbul'a tasindi kendisi.

3-Blogumun varligindan 1-2 arkadasim haric tanidik kimsenin haberi yok. Bilerek ve isteyerek duyurmadim.

4- Tanimadigim, ozellikle yabanci uyruklu insanlarla (evet garip biliyorum) cok cabuk kaynasabiliyorum. Genellikle Avrupa bolgesinden insanlarla hemen bir Eurovision muhabbeti acip, Amerikalilara da 'I love Obama' diye atliyorum. Bir keresinde bir Ermeniye gidip onlarin Ermenice eurovision sarkilarini soylemistim ve inanilmaz iyi arkadas olduk o andan sonra. Sonradan ogrendim ki henuz ben onunla tanismamisken sirf Turk oldugum icin icten ice benden nefret etmekteymis aslinda. Ayrilali cok oldu ama hala arada konusuruz.

5- Lise 2 yilimda degisim ogrencisi olarak Wisconsin/ Amerika' ya gittim. Su an yasadigim sehir Izmirle uzaktan yakindan alakasi yok kendisinin -ki insandan cok inek olan bir yer. Ama boyle mukemmel doga, insanlar, gokyuzu baska bir yerde varmidir bilemiyorum. Hayatimda ilk defa bir gokkusaginin basi ve sonunu ayni anda gorebildigim yer. hic tanimadigim bir ailenin yaninda 1 sene gecirdim ve lise 3 un basinda geri geldim.

6- En ufak hastaliklari bile abartma ozelligim var. Bir nezle olsam dunyalar basima yikilir, o bicim ilgi alaka beklerim. Tek cocuk olmamin da etkisi var sanirim bunda.

7- Cay, kahve, zero bagimliligim var bu da annemden aldigim en etkin gen olsa gerek :D

Ben de bu odulu sevgiliii:

Justuntitled
Rengarenk Daphne
Viva
Nerwen
Susle ve Pembe Dunyam
Merve'nin Dunyasi
Ozge
Ojezevki
kitten   ve
NILAY' a armagan ediyorum eger kabul ederlerse :)

4 yorum:

  1. ayy ne kadar güzel ya özendim lisede bir yılını dışarıda,başka bir aile yanında geçirmene :) üniversitede çok olan bir şey ama lisede cesaret edilmez genelde, iyi bir deneyim olmuştur :)
    bu arada mim için teşekkürler ama ben yapmıştım ^^
    http://nerwen44.blogspot.com/2011/12/odullu-mim.html

    YanıtlaSil
  2. eheh dikkatimden kacmis kusura bakma :)

    deli cesareti bendeki iste ne diyim :D

    YanıtlaSil
  3. Ben de cevapladım bu mimi kuzu:) Bu arada FB'tan ekledim dedin ama hanii?:(

    YanıtlaSil
  4. aa ekledim yahu :( bahar g**** ? :D du bi bidaha bakiyim

    YanıtlaSil