27 Aralık 2011 Salı

Hedef LC Waikiki!

Son iki gunde toplam 7-8 saatim lc waikiki de gecmediyse ne olayim.

Ne mango ne zara ne bilmemne... vallahi waikiki iclerinde en sevdigim. Mangoda 10 yil gecirsem yine hosuma giden bir sey bulamam. hep babaanne isi hep agir seyler. ben daha modern, daha canli renkli daha hareketli seyleri seviyorum. bu yuzden waikiki, tiffany, seven hill gibi yerler benim ilk tercihim oluyor.

Dun agoradaki iki magazasina gittim lc waikikinin, kot, bluz vs aldim, arayip da bulamadigim model ve bedenleri de alsancaktaki magazalarinda bulup aldim.

ana baba gunuydu her 3 magazasi da. Iyi sayilabilecek indirimler de vardi elime ne geldiyse aldim. Her urunun her bedeni vardi ilk defa ne begendiysem istedigim bedenini buldum bir magazada bu bakimdan tebrik ediyorum kendilerini.

Bluz & kot & pantolonlar su anda yikanma evresinde oldugu icin sadece canta & fularlari paylasacagim sizlerle simdilik:


Fularlar her biri 16.90:





Cuzdan: 12.90

Canta: 20 tl (Ben 1 ay akdar once 40 tl iken almistim paylasmak bu gune kismetmis. cok uzuldum indirimde gorunce utanmasam bir tane daha alicaktim :( )




Icimden bir ses diyor ki yakinda ben tekrar  ugruyucam bir lc waikiki magazasina :D

5 yorum:

  1. Bende çoğu zaman lcw yi sponsorum sanıyorum =) her tarzdan kıyafetler bulundurması süper .

    YanıtlaSil
  2. ehehe dun o kadar cok dedim ki 'goren de beni waikiki sponsorlugunda yasiyorum sanicak' diye anlatamam :D evet her seyi bulmak mumkun seviyorum lc waikiki yi :)

    YanıtlaSil
  3. bazen cok hoş tasarımlar farklı seyler cok uygun fiyata bulunabiliyor lcw de

    çekilişime katılmayan kalmasınn
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Canım güle güle kullan...İlk resimdeki şaldan bendede var çok kullanışlı her şekilde kullanılabiliyor bayılıyorum rengine ve modeline...

    YanıtlaSil
  5. Kozmetik deneyimler : evet bu yonunu seviyorum lc waikikinin :))

    Roseangel: Cok tesekkurler :) Ben de onun rengini cok seviyorum her seyle gidiyor :))

    YanıtlaSil