13 Kasım 2011 Pazar

Vanilya Club- Kasim

Uzuuun bir bekleyisin ardindan nihayet beklenen Vanilya Club kutum elime ulasti :) Sanirim herkese cok benzer urunler gelmis. Bana gelenler soyle:


En cok essie ojeyi begendim yakin zamanda onunla ilgili bi post da yazicam :)

El kremi de cok hos heralde alirsam onun tam bounu alabilirim.

Dudak koruyucunun hindistan cevizi kokusuna bayildim. Gelen tam boy tek urun o.

Marc Jacobs parfum de cok hosuma gitti. Hali hazirda zibilyon tane kullanmadigim parfumum olmasa almayi dusunebilirdim.

Bacak parfumunu henuz kullanmadim :)

Ve ayrica resimde olmayan bir de ufak sampuan geldi, onu da henuz kullanmadim.

Vanilya cluba 1 ay daha uye olmayi dusunuyorum, akabinde devam edermiyim bilemiyorum :)

2 yorum:

  1. Ay bebeğim aynı şeyler gelmiş ikimize de ama benim oje pembe :)Ama sonlandırdım ben üyeliğimi :)

    YanıtlaSil
  2. bi ay daha deniyicem ben baktim tirt seyler geliyo ben de sonlandiricam. bi de 2 ay sonradan itibaren 35 tl oluyomus galiba, 35 tl ye degicegini dusumuyorum bu kadarcik seyin :/ :)

    YanıtlaSil