25 Kasım 2011 Cuma

Tum Parfumlerim

Evet malesef bu post tum ojelerim postum kadar etkileyici olmayacak onceden belirteyim :D

Resim cekme asamasindan once cok parfumum var sanirdim ancak simdi bir baktim da gercekten kullandiklarimin sayisi bi elin parmaklrindan fazla degil. Hepsi bunlar epi topu. Bir de dp sansiro vs ler de var fakat onlari eklemek istemedim zaten oda parfumu olarak degerlendiriyorum onlari su anda...Tendeki duruslarini hic begenmiyorum cogunun.

*Cabotine cigimi resme koymayi unutmusum enemm..

Arkadaki ozpack icin uzgunum :D

En arka sira: Orlane, Iki adet she, Elizabeth Arden - Green Tea, Lancome- Tresor in Love, Kenzo- Flower
Orta sira: Rebul - Rose, Emotion, Calvin Klein- Euphoria Blossom, CK- One Summer
En on: Rebul Vanilya & Amber, Avon - Perceive, Rebul, Ya avon ya oriflame emin olamiyorum :D

Gelelim fasulyenin faydalarina:

En sevidigm, iyi ki almisim dedigim: Vallahi bu noktada euphoria blossom ve tresor in love arasinda gidip gelmelerdeyim. Kamuoyuna gore tresor in love, hmm, bence de o bir tik once eurphoriadan. Hem kaliciligi da cok daha fazla.

Hay bu parfume aldigim ana lanet olsun dedigim: CK - One kesinlikle! Bir bayanin kullanabilecegi son koku falan herhalde bu parfum. Gaza gelip denemeden online parfum almanin sonuclari! Kimseye tavsiye etmiyorum.

Olsa da olur olmasa da dediklerim: She ler ve rebulun vanilyalisi. Dusuk fiyatli, siradan kokulu parfumler zaten alali cok ooldu hic kullanmiyorum gibi bir sey. Mor olan she fena degil aslinda aklima estikce kullanabilirim.

Tekrar kesinlikle alacagim dedigim: Euphoria Blossom. Neden tresor degil derseniz buna benzer scarlett vs vs gibi baska romantik kokular da var onlari da deneyecegim ancak euphoria blossom bir ayri ozel benim icin.

Kis icin en uygunu: Tresor in love

Yaz icin en uygunu: Green Tea. Oh mis misss

Herkeste bulunsun bi gun lazim olur dedigim: Caldion. Her ortama her yasa gidebilecek herkesin begenecegini dusundugum pahali olmayan hos bir koku. Deodoranti da var zaten berabercene gunluk olarak kullanmak icin cok iyi bence.

En begendigim parfum markasi: Bende henuz cakmalari haricinde hic parfumu olmayan Dior. Ilk biten parfumum yerine bir adet dior alabilirim :) -tabi hypnose, armani code ya da scarlett almazsam o.o


6 yorum:

  1. green tea tropical kullanıyorum ben de, geçenlerde yazmıştım yazısını:) green tea gibi ama daha meyveli bir koku

    YanıtlaSil
  2. hmmm merak ettim simdi...bir kac cesidi var sanirim bu green teanin ama bendeki haric hicbirini deneme sansim olmadi henuz :(

    YanıtlaSil
  3. tresor in love benim de parfumlerım arasında. hafıf ve guzel :)

    YanıtlaSil
  4. dimi dimi :)) cok seviyorum ben de en sevdigim parfumlerimden biri :)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha :) simdiye kadar en cok guldugum yorum oldu :D

    YanıtlaSil