5 Kasım 2011 Cumartesi

Tum ojelerim! :)

Uzuuuun bir zamandir yazmak istedigim ama usendigim icin bir turlu yazamadigim postum karsinizda!

Ojelerimi dolapta sakliyorum hemen bozulmamalari icin. Fotograflari cekebilmek icin tum ojeleri salona getirebilmem baya uzun surdu :D Kac tane olduklarini bilmiyordum bu bahaneyle ogrenmis oldum. 151 adet bazilari ayni olan ojem varmis. Yuh dedim kendime.

Buyrunuz efenim:


Seffaflar:


Beyazlar:


Acik pembeler:



Diger pembeler:

Maviler:


Yesiller:


Morlar:



Kirmizimsilar:

Sarilar & turuncular:


Simliler:



Kahveler & siyahlar:

Ne idugu belirsizler :D :


ve benim oje askim:

13 yorum:

  1. Harika bir post sadece woawwww diyorum :)Ne zor iş tek tek gruplamak geçen gün ben de yaptım da bir de numaralarını falan yazmıştım hepsinin ölmüştüm yorgunluktan .Hem de sadece 60 tane falan .Maşşallah demek istiyorum :)26 ojemiz de aynıymış bu arada herbiri harika :)O kalp zaten bomba olmuş.Ellerine sağlık .Ben de bir mim'in var bayramla ilgili :)Buradan duyurayım istedim bebeğim yaparsan merakla bekliyorum yapmazsan da canın sağolsun bayram koşturması sonuçta .Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. eheheh tesekkurler Nerwen :D

    suslu ve pembe dunyam: eheheh tesekkurler :D ilk mimim bu tesekkurler :D iyi bayramlarrr :)

    YanıtlaSil
  3. ayyy cıvıl cıvıl insana neşe veriyor sanki :)

    YanıtlaSil
  4. heheh tesekkurler :) bu akdar rengi bir arada gormek mutluluk veriyor bana da :)))

    YanıtlaSil
  5. ayyyy inanmiyorummmmm dehsettttt :))) harika görünüyorlarr :))

    YanıtlaSil
  6. ehehehe cok tesekkurler :))

    YanıtlaSil
  7. ey masallah! : D Galiba hayatimda gördügüm en cok toplu halde oje!! Güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  8. sagol viva :) sadece haftasonu oje suren biri olarak niye bu kadar oejm var bilmiyorum :D

    YanıtlaSil
  9. vaouuuvvv desem anlarsın heralde oje dünyası cıvıl cıvıl muhteşem görünüyorlar:D
    http://daphnezamani.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. ayyy tesekkurler :D ben. cok seviyorum booole renkli renklii

    YanıtlaSil
  11. bu kadar çok oje kurumuyor mu :S

    YanıtlaSil
  12. buzdolabinda sakliyorum tum ojelerimi o yuzden pek kuruma problemi yasamiyorum :) arada denk gelenleri de atiyorum zaten cogu 1-2 liralik ojeler :)

    YanıtlaSil