1 Kasım 2011 Salı

Rossman Alisverisim

Rossman, uzun suredir gitmek istedigim yerlerden biriydi. Izmirde sadece karsiyakada var saniyordum, yakin zamanda Kemeralti'na, hic aklima gelmeyecek bir yere, acilmis. Onunden gecerken aaaa rossmannnn seklinde bir tepki verip daldim iceri :D

Baslarda kipa express tarzi bir yer oldugunu sanabilirsiniz ilk defa giriyorsaniz eger, fakat biraz devam edince anliyorsunuz ki olayin %90 i makyaj, kisisel bakim, guzellik vs vs uzerine. Ufacik dukkanda onlarca farkli markanin farkli ve cok uygun fiyatli urunlerini bulabiliyorsunuz. Bir cok yabanci marka makyaj urunleri vardi, ve fiyatlari tahmin edebileceginizden daha uygun. Her seyi almamak icin cok zor tuttum kendimi, ki en son elimdeki jel eyelinerlari bile aldigim yere geri koydum :D Totalde 2 goz kalemi, 1 concealer seti ve 1 maskeyle cikiverdim iceriden :)






Kalemler 2 ser lira, concealer set 4.5 lira ve maske 1.2 lira. henuz kapaticilar disindakileri denemedim ama memnun kalacaigmi dusunuyorum. Boyle bi kit ariyordum zaten. Bildigim kadriyla yesil olan kizarikliklari kapatmak icin kullanlliyor fakat pembe olanla ilgili fikrim yok. aydinlatirsaniz sevinirim :)

6 yorum:

  1. Yeşil olan kızarıklıklar, turuncu olan morlukları dengelemek, sarı olan natural kapatıcı ve pembe olanın da aslında mor/lavanta rengi/mavi olması gerekiyor ki o da yüzdeki sarılıkları nötrlemek için.
    çok kullanışlı bir kit, fiyatı da süper. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkurler :) bi hevesle aldim da su ana kadar anca sari/turuncu olani kullandim bilsem normal bi kapatici alirdim :/ :)

    YanıtlaSil
  3. Baya ucuzmuş ya inanmıyorum :)Kemeraltına gittiğimde gözüm ilk rossmanı arayacak :D

    YanıtlaSil
  4. defacto collezione bilmemneyi gecince, hoby parfumeri ve ozsutun oralarda sag tarafta, cok kolay yeri :D cok guzel seyler var bu benim kendimi cok cok tutmus halim. ki bi de seyahat boyu urunleri var ki tam yemelik :D

    YanıtlaSil
  5. Concealer bende de var ama benim cildim için fazla kuru :/
    Sadece beyaz simli olan yerini kullanıyorum göz kapağımın iç kısmına aydınlatıcı olarak.

    YanıtlaSil
  6. ay ben yerini bile unuttum bunlarin...pek memnun kalmadim ben de :(

    YanıtlaSil