14 Kasım 2011 Pazartesi

Essie - Power Clutch

Eveet Vanilya club sayesinde edindigim ilk essie ojem. Zamaninda bu rengi elde edebilmek icin cokca kivranip nihayet benzer bir renk tutturmustum ama uzun zamandir hic yuzlerine bakmadim gri ojelerimin. Bi hevesle surup susledigim bu essie ojemden de hevesimi aldigim icin tarihin tozlu sayfalarina kaldirdim kendisini simdilik. :D



Her ne kadar bu resimlerde gorunmese de bazi isiklar altinda yesil gibi de gorunen degisik bir renk bu. Bana gelen 5 ml lik bir sise, orjinal 13 ml olanini tr den 27.5 tl ye alabiliyorsunuz bildigim kadariyla.

Durust olmam gerekirse essie nin piyasa ojelerinden daha hizli kurumasindan baska bir artisini goremeidim ben. 2 katta rengi belli etmesine ragmen duzgun bir gorunum icin  3 kat surmek gerekiyor bence. Ayni renkteki bi flormar bi essie ojeyi sirf surerek ayirt edemem gibime geliyor acikcasi. ama denemeye deger.


4 yorum:

  1. Bence de. Tek fark biraz daha hızlı kuruması. O da öyle mucizevi bi farkla değil tabii... Bizi gidi sanssızlar biziii:( Ben de power clutch'ımı kaldırdım bi koseye senin gibi... Ama senin tırnaklarında görünce hoşuma da gitmedi değil.

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler :) benim de hosuma gitti basta da sonnra cok bi soğuk geldi bana. dursun belki sooonra kullanırım :D

    YanıtlaSil
  3. Blogun çok güzelmiş yeni keşfettim hemen izleyicin oluverdim !!
    My Blog Click Click
    My Giveaway click click

    YanıtlaSil
  4. cok naziksin tesekkurler :)

    YanıtlaSil