27 Kasım 2011 Pazar

Alix Avien 168

Pembe ojelerimi cikartip hemen elime gelen ilk ojeyi surdum :) Tasanlari bile silmeden hemen buraya koyuyum sonra unuturum dedim ve ta tamm...Uzun zamandir mor oje surmuyordum nasil durdugunu bile unutmusum.

Cok seffaf bir oje oldugu icin en az 3 kat surulmeli bence. Ben 4 kat surdum ve hala kurumadi o.o bu gidisle de kurumadan bozulacak.





Ben begendim zaten mor asigi biri olarak begenmemek olmazdi :)Simdi uzerine flormar oje kurutucu sikicam bakalim 2 saate ben evden cikmadan kuruyacak mi :)

7 yorum:

  1. morun en güzel tonu harika bir rengi var :)

    YanıtlaSil
  2. tesekkurler ikinize de :) malesef bu aksam cikarmak zorundayim :(

    YanıtlaSil
  3. canım bende ödülün var :)

    YanıtlaSil
  4. ccook tesekkur ediyorum :* hemen ilgileniyorumm

    YanıtlaSil
  5. alix avienin ojelerini çoook seviyorum bu rengide akacağım :)

    YanıtlaSil
  6. bak bak cok guzel bir mor :)

    YanıtlaSil