18 Kasım 2011 Cuma

50 Izleyici!

Son zamanlarda ilgilenemedigim blogumun 50 izleyiciye ulaşmış olması insanlık için mini minnacık benim içinse kocamaannn bir adım! Çok teşekkür ediyorum hepinize!

Benimle aynı zamanda açılan blogların çoğu aldı başını yürüdü ben biraz yavaş ilerledim ama olsun, bu blog benim son zamanlarda düzenli olarak ilgilendiğim tek şey - derrs çalışmak dışında tabi..

Mini minnacık blogumun kendi gibi minik bir çekilişini yapmak benim için farz oldu :) Çekiliş duyurusuyla görüşmek üzere :)

Parfoj

7 yorum:

  1. oh ne güzel bende 51. yim ama bi ödül vermedin :D
    sen benim izleyicim bile degilsin beklerim

    YanıtlaSil
  2. ooo hayirli olsun, nice 50'lere ;)

    YanıtlaSil
  3. coook tesekkurler ikinize deeeeee :))))

    YanıtlaSil
  4. ayy daha nice 50lilere inş :))

    YanıtlaSil
  5. Slm Parfoj
    Bol izleyicili bloglar diliyorum sana.
    Seni izlemeye aldım şeker.Seni de bnm bloguma beklerim:
    http://herseydenbirtutam-undenied.blogspot.com/

    Beğenirsen izlemeye alırsın.Sevgilerle.

    YanıtlaSil
  6. cook tesekkurler undenied :) izlemeye aldim senii :)

    YanıtlaSil