5 Ekim 2011 Çarşamba

Deborah il rossetto ruj & euphoric shine gloss

Uzuuuuunca bir aradir ne bir sey yazdim ne de kozmetik adina bir sey aldim. Ne zaman elim ruja alliga gitse hep tuttum kendimi; e artik biraz odulun zamani geldi de catti.

Dun hic aklimda olmayan bir sekilde plansizca alsverise ciktim, ve rastgele bir parfumeriden deborah rujlar ve gloss aldim. Her yerde deborahin 3 al 2 ode kampanyasi var, e bir deborah asigi olarak faydalanmamak olmazdi.

Resimler olmasi gerekenden karanlik, kusura bakmayin. Rujlarin yapisi inanilmaaz yumusak ve gloss da bir o kadar dogal duruyor. Sutlu kahve tonlarini hic sevmememe ragmen deborah sayesinde kendisine asik bile olabilirim!

Rujlardan birisi dogal bir turuncu tonunda, digeri ise kopkoyu bir kahverengi. Kahverengiolani cok kullanicagimi snamiyorum ama bir degisiklik olmasini istedim =)

Rujlar 13.5 er tl :)

Buyrunuz:







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder