12 Eylül 2011 Pazartesi

Son zamanlarda aldiklarim

Lush in adini surekli olarak forumlardan vs duyuyordum ancak urunlerini deneme firsatini bulamamistim. Ilk ziyaretimde porridge isimli guzel kokulu peeling etkili sabunundan aldim. Acikcasi aklim kati sampuanlarda kaldi. Ancak saticinin suratsizligi beni benden aldigi icin iceride cok fazla dolanmak istemedim. Sabundan memnunum ancak icindeki yulaf midir nedir daha az olsa iyi olurmus zira toplam sabun miktari sabunun %10 undan az olabilir.




Ikinci olarak sac kopugu aramalarindaydim son zamanlarda. Spreyler saci kazik gibi yaptigi ve kopuk urunlere merakim inanilmaz oldugu icin sac kopugune bir ilgim basladi ki sormayin gitsin. Wella sac kopugu aldim.



*Tabi kopuk bu kadarcik cikmiyo ben ilk denemede bu kadar cikarabildim :D


Veeeee assolistimiz Loreal seftalili peeling. Bu urunu asil alma amacim ortasindaki yuvarlak paddi, ancak kullanmaya basladim baslayali kendisini de elimden birakamaz oldum! Tanrim nasil guzel bir seftali kokusudur o! Dalindan kopmus seftali kokuyor resmen. bu kadar guzel bir sey olamaz utanmasam parfum olarak kullanicam. Icinde gercek seftali cekirdekleri var. Cok cok cok memnunum.



6 yorum:

  1. Kumanda panelinde yazını görünce sabunun küçük resimdeki halini pasta filan sandım ''anaa kıza bak aldığı pastayı bize gösteriyooooooo'' diye düşündüm:P:P Cehaletimi bağışla tamam mıı:$ :)

    YanıtlaSil
  2. ahuahauha estagfurulllahhh ne demek caniiim :D zaten kolklaya koklaya sabunu bi hal oldum arada ben de yemek sanip yemeye kalkiyorum :D

    YanıtlaSil
  3. peeling e bayıldım daha önce görmemiştim :) çok hoş... saç köpüklerine gelince. eğer sıkça saç köpüğü kullanan biriysen ve çok fazla bir şey beklemiyorsan http://uzunincekivircikk.blogspot.com/2011/07/sac_27.html buna bakabilirsin.indirmde olduğu zamanlarda alırsın. çok az bir miktr benm işimi görüyor doğrusu :)

    YanıtlaSil
  4. tesekkurlerrr :) avondan hic siparis vermedim henuz bi kac sey secip topluca alasim vardi zaten, bir tane daha eklenmis oldu :) nasil peki memnun musun? :)

    YanıtlaSil
  5. ben dha önce uzunca bir süre new wave kullandım.. o köpük te harikalar yaratmadı bnde. hatta ağırlık yaptığı hissine kapıldım. avon daha hafif kalıyor.ben kendi adıma daha memnunum hafiflik konusunda ama şekillendirmede yine pek birşey yok. ben sadece sana örnek olsun diye yazdım :)

    YanıtlaSil
  6. tesekkurler =) ben normalde sacima hic bir sey surmeye kiyamam hatta temizken hic ellemem bile aman bisey olmasin diye :D simdi hosuma gitti bu kopuk isi, kullanir kullanir yenilerini denerim :D

    YanıtlaSil