18 Eylül 2011 Pazar

Sirin Baba Terlik - Twiggy

Kac yasina gelirsem geleyim hayatta kaybetmeyecegim nadir seylerden biri sirinlere karsi olan zaafim. Sirinlerle buyudum, hala sirinleri nerde gorsem atlarim :D

Dun Alsancak'ta Twiggynin onunden gecerken birden bunlari gordum vitrinde, ve iceri girmemle cikmam arasinda 10 sn falan vardi. Somurtkan sirin olsaydi kesinlikle onu alirdim. Secenekler Gargamel, sirine, gozluklu sirin, sirin baba ve ne oldugu belli olmayan gulumseyen bi sirindi :D Gargamel de cok hostu aslinda :D

Buyrunuz resimlerrr:






Fiyat: 45 tl 

6 yorum:

  1. Çok şirinmiş bunlaar yaa :D Güle güle kullaan ;) Sen de İzmirlisin demek hehehh ..

    YanıtlaSil
  2. tesekkurrler :D bu muhabbet aramizda daha once gecti desem inanir misin? :D ben forumdan bggy :)

    YanıtlaSil
  3. *bu muhabbet derken izmirli olma muhabbeti :D

    YanıtlaSil
  4. Aaa hadi ya :)) Nerden bileyim heheehh :D İyi ki açmışım muhabbeti bak yoksa bggy olduğunu öğrenemezdim .

    YanıtlaSil
  5. çok şirinler:)güle güle kullan

    YanıtlaSil