12 Eylül 2011 Pazartesi

Claire's Oje 41

Bana gen olarak Claire's in urunleri cok cok dandik geliyor. Amerika'da ki magazalarindaki urunlerinin 20 de biri bile yok burada, olanlar ise birbirinden basit.

Ancak ojelerinin icinde piyasada bulunmayan baya cesit renk var, bu yuzden bir kac kez claires ten oje alisverisi yaptim. Bu maviyi cok seviyorum, Mavi oje goze bir garip gelebiliyor fakat sanirim herkesin gozu zamanla alisicak her renk ojeye =)



Resimlerde biraz leylaga calmis rengi, aldanmayiniz. :)


8 yorum:

  1. Sen de benim gibi yüzük parmağının tırnağını kurban mı verdin :( :)

    YanıtlaSil
  2. ahh sormaaa sormaa kol gibi tirnak gitti cantanin sapina takildi cart dedi yirtildi resmen. digerlerini de en dipten kestim hala ayni boya gelemediler :D senin de mi gitti ayni tirnak noluyor bu yuzuk tirnaklarinaa

    YanıtlaSil
  3. Ben yedim o tırnaklarımın ikisini de:( Halbuki en çok yüzük parmağı tırnaklarını severim ben :'( Ayy geçmiş olsun sana da yaa içim gıcık oldu öğüüü çok kötü :/:/:/

    YanıtlaSil
  4. ayy ben ne cok tirnak yerdim eskidennn .. allahtan suse puse duskun oldum da istesem de yemiyorum artik :D tesekkurler canim, gule gule uzat sen de tirnaklarini :D

    YanıtlaSil
  5. ya rengi cok güzel :)
    http://pinarkozmetikshop.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. uzar yakında canım skma tatlı canını :) Ojenin rengi çok güzel ve şu an tırnağımda aynı renk oje var ama Gabrini Elegant Mirrordan benimki :)
    bana da beklerim laldillerinsesi.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  7. ahh bi tekrar uzatabilsem tirnaklarimi ne sevinicem...3 ay ojesiz hic kalamadiklari icin berbat durumdalar su anda :D

    izlemeye aldim seni =)

    YanıtlaSil