3 Eylül 2011 Cumartesi

Bu ay en cok kullandklarim - Agustos 2011

Bir kac gun gec kalmis, cok da enteresan olmayan bir post geliyor :F

Bu ay cok fazla makyaj yapmadim acikcasi. Evden erken cikmam gerektiginde sadece kalem cekip ciktim evden (aha en cok kullandigim nivea stay on kalemi eklemeyi unuttugumu farkettim su anda :D ) . Ogleden sonra cikarken ise abartili olmayan alliksiz farsiz oylesine makyajlar yaptim sadece. :


Yuzum icin skinoren isimli bir krem kullaniyorum. Bu yuzden disari cikmadan once gunes koruyucu surmem gerekiyor. Sebamed +50 den oldukca memnunum. Kokusuz ve tasimak icin pratik.

Maybelline seftalili parlaticima asigim resmen, her an her yerde yanimda. Her ne kadar turuncu dursa da dudakta hic renk vermiyor.

Flormar pudrayi bronzer olarak kullandim.

Rujlardan ozellikle pembe olani hafif makyaj yaparken cok tercih ettim.

Kapatici golden rose. Hic makyaj yapmasam bile hep kapatici olarak bunu kullandim.

Affinitone fondoteni ise serin havalarda az miktarda belli noktalarda kullandim =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder