12 Eylül 2011 Pazartesi

ahhh zaman darligi ahh...

Blog yazmak su ana kadar hayatimda duzenli olarak yapabildigim tek sey...e vet...gercekten...duzenli olarak gunluk bile tutamayan ben bu blog uzerinde gercekten severek emek harciyorum. cok da kalabalik olmayan, hatta totalde 7 elin parmak sayisi kadar izleyicim dahi olsa seviyorum ben bu isi =) son zamanlarda diger bloglari takip ettiysem de kendi blogumun pek yuzune bakamadim, ve tum suclu son 3 haftadir pazar haric her gun gittigim dersanemdir gonlunuzce suclayabilirsiniz kendisini =) ben mutluyum gerci...

bugunse okulum acildi...fm den tm ye gectigimin resmi olarak ilk kaniti bugunumu tm sinifinda gecirmem oldu... ilk gun oldugu icin yarim gundu ve derslerin yarisi tanismayla vs gecti, fakat ogretmen susar susmaz herkesin test cozmeye baslamasi cok garibime gitti acikcasi. benim okuulum ogrencilerin inek olmamasiyla unludur halbuki. herkes haril haril matematik cozmeye basladi. kendimi tembel hissettim bile diyebilirim :D cok mutlu oldum yahu, bekledigim ortamin tam tersi cikti. diger tm siniflarinda boyle bi olay hic olmamis herkes girgirindaymis isin.

ben de bugunlerde deli gibi olamsa da her firsatim oldugunda calisiyorum diyebilirim. eksikleri kapatmak kolay degil. bir makyaj blogunda oss den okuldan bahsetmek sizleri bayiyorsa ozur dilerim bu arada :D

iste bunlar da cektigim eziyetin resmi :)

Odam:


Salondan bir kare:



bu post da benden justuntitled'a gelsin :P 

2 yorum:

  1. Oyyy yerim seniii :)) Blogumun ismini değiştirdim bebeğim neden ulaşamıyosun :(

    http://just-untitled123.blogspot.com/

    Bu arada çalış çalış 1yıl daha sık dişini. Sonra neler olacağını benim yazılarımın altında konuşmuştuk hatırlıyosan:) Tabi onun da sonu salya sümük olacak biliyosun dimi:)))

    YanıtlaSil
  2. iste ben eski adresten ulasmaya calistigim icin olmuyomus demekki :P :D

    ahh malesef tahmin edebiliyorum...:(

    YanıtlaSil