1 Ağustos 2011 Pazartesi

Temmuz ayi en cok kullandiklarim

Evettt...aslinda bir kac gun once cekmistim bu resmi ama yayinlamak bu gune kaldi. Buyrunuz efenim:


1- Nive pure & natural rujum. Basta cok sevmemistim ama simdi evde bile suruyorum
2- Sephora Pudra & far fircam: Sephoradan indirimle 20 tl ye aldim. Ozellikle pudra fircasini cok kullaniyorum aldigimdan beri. Asiri yumusak killari.
3- Garnier gozalti roll on: Bitirmeye calisiyorum ozetle bu :D
4-Flormar True Color Gloss 03- Altin rengine en yakin gloss buydu flormarda. Seviyorum durusunu falan :D
5- Garnier gozalti kapatici - Bunu da bitirmeye calisiyorum cok sevdigimden degil.
6- Golden rose transparan maskara- cok dogal ve hos duruyor. Sevdim kendisini
7-Flormar pudra(benim icin bronzer)- Ozellikle yuzum icin +50 faktorlu koruyucu kullanmak zorunda kaldigim icin baya kullanmam gerekiyor bu pudradan bozma bronzeri. Ben oldukca seviyorum.
8-True collor pudra: Islak sungerle cok iyi sonuc veren ortasi hafifce cukurlasmaya baslayan pudram. Memnun gibimsiyim.
9-Deborah color copy kapatici - Suresi dolmadan bitirmeye calisiyorum bitince alicam tekrardannn...
10- Catherine Arley ikili allik: Ozellikle turuncu tarafini cok kullaniyorum. Fiyatina gore coook guzel.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder