9 Ağustos 2011 Salı

Saclarimin son hali vol.2

Evet, kizilliktan bikmis olan ben, saclarimi dogal rengine boyamaya ve 1 sene oylece birakmaya karar verdim. Saclarimin kendi rengi koyu kahve, fakat en azindan birazcik degisiklik yapmis olmak icin boyayi garnierin acik kahvesi aldim. Yaklasik 4-5 gun once boyadim. Iki kutu almistim fakat simdi 1 kutu, 15 gun sonra da ikinci kutuyu kullanmak istiyordum. 1 kutu tam olarak kapatmadi tum kizillari. Saclarimin dibi kizil, iclari turuncumsu oldu. Orta ise tam istedigim renk. Bir sonraki boyada tam oturacak renk; umuyorum ki. 1 sene sonra da allah kerim bi hal caresine bakarim :)

Tam rengi tutturmak icin 20- 30 resim cektim ve elimdekiler bile kizila caliyor, neden anlayamadim. Bildiginiz acik kahve iste pek bi olayi yok o.o :D




:) Begendim mi begendim :)

2 yorum:

  1. İnsan bi süre sonra deli gibi doğal halini özlüyo. Ama kızıla bi kere bulaşınca ı ıhh mümkün olmuyo geri dönüş. Seni tebrik ederim azmedip başardığın için :D

    YanıtlaSil
  2. eheheh tesekkurler :) kizillik benim de hosuma gitmesti fakat gunese ciktigim zaman uclari tupturuncu oldu resmen ben de 10 gun arayla tekrar tekrar boyatamam valla dedim kendi rengine boyadim :D beni biraz yasli gostermisti bir de, tekrar yasima donmusum gibi hissediyorum :D

    YanıtlaSil