12 Ağustos 2011 Cuma

Rimmel Lycra Pro 385- Hot List -chanel 509 paradoxal dupe

Evet chanelin 505 ve 509 u nun dupelari her yerde! 505 simdiden klasiklerin arasinda bile! Kirmizi ojeden bile daha populer.

509 ise daha az bilinen ve en az 505 kadar dupe a sahip. Flormar, Golden Rose, Alix Avien versiyonlarindan sonra en son Rimmel de gordum bu rengi ve kesin en kalitelisi budur diye aldim. Daha once flormarinkini almis hatta stoklamistim. 2 katta kendini cok guzel belli ediyordu.

Rimmel ise beni hayal kirikligina ugratti. Uzerinde 10 gune kadar dayanacagi yaziyor ama surdugum gunun sonunda bile uclarindan gitmeye basladi! 2 katta bile opak durmuyor, az once 3. kati surdum. Eh.

Tek iyi yani fircasi. Bayiliyorum rimmel ojelerinin fircalarina! Tek seferde surebiliyorsunuz ojeyi hic tasirmadan (her ne kadar ben 3. kat surerken tasirmis olsam da)

Fiyati 4-5 tl gibi bir sey. Simdiki aklim olsa bunun yerine baska bir renk alirdim.






2 yorum:

  1. guzelmis bu renk, begendim
    http://maffionista.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. :) evet guzel bi renk ben de seviyorum

    YanıtlaSil