21 Ağustos 2011 Pazar

Nedir ne degildir?

Efenim bu aralar hevesimi yilbasina saklamaya calisiyorum, ama soz konusu urun ruj olunca kendimi tutamiyorum.

Bu arlar aldigim bir iki sey var, onlari da yakin zamanda bloga koyucam.

Bunlardan bir tanesi alix avien ruj. Durumu pek ic acici degil.

yakaladinyakaladin.com dan manikur pedikur seti aldim. Denemek icin sabirsizlaniyorum.

Annemle ortak kullandigim fondotenimin rengi aick gelmeye basladigi icin maybelline affinitone fondoten aldim. Nosu 42 ve cuk oturdu. Nette arastiriyim dedim herkes 03 en acigini kullaniyorum :D Resmen beyaz o yahu :D Amma cok iskandinav gocmeni varmis ulkemizde :D :D

Oje moje bir iki bisi daha aldim da dedigim gibi hevesim yilbasina kadar kursagimda zorla kalicak...Elimdekilerin bitmesi bi omur alicak zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder