23 Ağustos 2011 Salı

Maybelliner Affinitone Fondoten No: 42

Bu affinitone fondoteni daha once trendyoldan siparis etmeme ragmen ellerinde olmadigi icin bana yollamamislardi. Hazir bu aralar her yerde %30 Maybelline indirimi varken alayim da icimde kalmasin bu da dedim. Cunku su anda kullanabilecegim hic fondotenim yok. (yilbasina kadar biter bu ayrica :D)

Urunun bence en onemli ozelligi tup seklinde olmasi. Tasimak cok pratik. Kapagini dandik bulanlar olmus fakat ne diyelim, ucuz etin yahnisi yani. (Fiyati 12 tl bu arada)

Ben 42 nosunu yani en koyu rengi kullaniyorum. CUK oturuyor rengime hic bu kadar rengime oturan bir cilt urunum olmamisti. Kisin kullanamam muhtemelen ama neyse.

Asiri sivi bir fondoten affinitone, basasagi egdiginizde kendiliginden akiyor zaten, bir de benim gibi bos bir aninizda tupu sikmaya kalkarsaniz allah simdiden kolaylik versin size :D

30 ml gramajli, oldukca iyi bir kapaticiliga sahip, maske gibi durmayan, tekrar tekrar alinasi bir fondoten! Ba- yil- dim.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder