3 Ağustos 2011 Çarşamba

Maybelline xxl maskara

1 yil oncesine kadar maskaralardan nefret eden ben, simdi maskarasiz sokaga cikmaz oldum. Hic birsey surmesem bile illa bir maskara suruyorum. Cok fazla maskaram yok, malum oldukca kisa omurluler, fakat bu ikili maskaralara karsi ilgimden dolayi alip bir tane denemek istedim. Veee suanki favori maskaram olan Maybelline xxl la tanismis oldum :)






Once beyaz tarafi surup kurumadan siyah rimeli surmek gerekiyor. Henuz 1 kez kullanma firsatim oldu ama dedigim gibi inanilmaz memnun kaldim. Kirpikleri tek tek ayiriyor, uzatiyor ve dolgunlastiriyor. 3 u bir arada :) Normal maskaralardan farkli olarak gramaji dusuk (5 ml). Bazi olmadan da nasil durur merak ediyorum.

Ozellikle siyah tarafinin fircasini cok begendim: kisa ve dolgun. Kisa oldugu icin midir bilmiyorum kullanimi cok rahat ben cok sevdim :) Tekrar tekrar alir miyim alirim :)

4 yorum:

  1. Nerden ne ne kadara aldığını da yazarsan çok sevinirim gerçekten :)Uzun zamandır rimel almayı düşünüyodum. Ama dışarı çıkıp bi gezinmeden önde sen neleri tavsiye etmişsin bi bakayım dedim.:D:D

    YanıtlaSil
  2. ayyy ehehe kendimi bisey sandim su an; tesekkurler cok naziksin :D

    ben bu maskarayi migrostan iki kutu sac boyasinin yaninda hediye olarak almistim. normal fiyati 15 tl civarinda sanirim :) coook tavsiye ederim ama yine de almadan once dene derim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :) Bunun dışında var mı önerdiğin peki?

    YanıtlaSil
  4. rica ederimm :)

    maskaranin dogal durmasini istiyosan flormar great look, biraz daha dramatik, dikkat cekici olsun diyorsan maybelline in tombik sarisinin en koyu siyahini oneririm. genis bi butce ayiririm diyosan da lancome - hypnose drama kesinlikle :)

    YanıtlaSil