7 Ağustos 2011 Pazar

Maybelline Luscious Lipgloss - Peach Sorbet

Watsonsda maybelline urunlerinin indirimde oldugunu gorunce bu lancomeun juicytube benzeri glosslarini denemek isteidm. Hepsinin kokusu ayri bir guzeldi, elime bir suru almis kasaya dogru gidiyordum fakat o siralarda icimden bir ses bana 'oha' dedi. Ayni gunun sabahinda ayni watsonsdan 2 ruj, sprey vs vs almistim zaten, bir de bu glosslarla cantami iyice doldurmak istemedim. Ben de sadece bu seftalili ice tea kokulu, muhtesem seyi aldim. Yememek icin kendimi zor tutuyorum! Seffaf olanlarinin hic biri renk vermiyor bu yuzden seffaf bir gloss alayim diyorsaniz bunlarin tadina bakin ve begendiginizi alin surup surusturun! Koyu renkleri likit ruj gibi fakat karpuzlusu, seftalilisi vs vs hepsi hice yakin renk veriyor. 6 kusur lira fiyati var :)




Tasimasi surmesi yemesi pratik :) 11.3 ml ama cabuk biticege benziyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder