9 Ağustos 2011 Salı

L'oreal Bare Naturale Toz Fondoten

Ben bu fondoteni alali yaklasik 1.5 yil oldu ve yuzune yeni yeni bakmaya basliyorum. Amerika' da ufak alligi vi transparan pudrasiyla beraber 20 dolara almistim guzelligine dayanamayip.

Neden mi yuzune bakmadim? Surmek cok cok cok zor geliyor bana. Ne zaman surmeye kalkissam her yer batiyor, bir turlu beceremiyorum yahu deliriyorum. Artik cok cok cok az bir miktarini fircayla aliyorum ve minimum zararla kurtariyorum. Kapaticiligi mukemmel, ben cok sevdim. Yaz gunlerinde sivi fondoten kullanmak istemeyenler icin alternatif cozum olabilir :)

Fircasi cok guzel bence, cok yogun, fakat ben kendi fircalarimi kullaniyorum surerken. Ama bittikten sonra fircasini saklamayi dusunebilirim :)





2 yorum:

  1. Bu fırçadan, çok güzel mini kabuki olur, tam çantada taşımalık :)

    YanıtlaSil
  2. evet sapsiz olmasi cok iyi :)

    YanıtlaSil