23 Ağustos 2011 Salı

Flormar Precision Eyeliner

Dun Watsons'a ugradim uzunca biraradan sonra :P Deborah Max Faxtor vs rujlara icim gitti fakat bir sey alacaksam bari bende hic olmayan bir sey olsun dedim ve ne oldugunu buldum! Eyeliner tabii ki de! Hic eyelinerim yok benim. Sadece bir adet nefretlik bir eyeliner pen im var. Eyeliner cekmeyi hic beceremem. Firca uclu olmayanlarda biraz daha iyiyim ama hic firca uclu bir eyeliner cekmeyi denememistim. Deborah eyeliner almak istedim fakat urunun en az yarisinin cope gidecegini bildigim icin Flormar la yaptim eyeliner acilisimi. (Ilerde bu posta bakip cok gulecegim gibi bir his var icimde :D)

Bakiniz soyle bir sey:




Flormarin boyle bir urunu oldugunu gormeyi birakin bilmiyordum bile. Son resim cok bulanik cikmis ama ozetle yogun, parlak bir siyah rengi var. 

Bu eyleineri bir dun aksam bir de bu sabah kullanma firsatim oldu. Dun aksamki guzel oldu valla ilk sefer icin fakat sabah resmen gozlerimi yuvalarindan cikardim suruyum derken. Goz pinarimin uzerine cok surmusum sanirim o akti gozumun icine girdi simsiyah oldu gozumun ici falan. Cok sogudum eyelinerdan coook :D 
Valla guzelim kalemler var nedir bu eyeliner neden yani neden :D

Fiyat: 7 25 tl. Guzele benziyor. Waterproof mus hem (her ne kadar ben yuzumu  yikayinca sip diye ciktiysa da)  Dusunurseniz bakiniz efenim ilerde tekrar yorumlarim.

1 yorum: