10 Ağustos 2011 Çarşamba

Flormar Eyeliner - Matic

Evet asansorlu kalemlere bu kadar bagimli olmamin sebebi: bu kalemler :)

2 sene once kadar makyajla ciddi olarak ilgilenmemle beraber annem bana bulabildigi tum renkleri almisti. Maalesef ben artik hic bir yerde bulamiyorum bunlari: elimdekiler bitmek uzere nitekim.

Bu serideki renkler mat, simli ve metalik olarak 3 e ayriliyor. Ben en cok mat renkleri sevdim. Koyu kahverengi olan acik ara favorim! Simli olanlar cok kuru ve putur putur dokuluyor resmen. Metaliklerde renk secenegi cok az. Matlar ise tam benlik. Surumleri kolay, cabuk dagilmiyorlar :)

Tek sorunlari cok yumusak olmalari, ben en az 5 kere kirmisimdir :D Fiyatlari 2-3 tl civariydi, ki gayet yerinde. Ucuz, cesitli kalem isteyenler bir baksin derim :) Ayni sekilde dudak kalemleri de var ;)





4 yorum:

  1. Flormar'a bak sen bizden gizli ne işler çeviriyo hımmmm...:P
    Ben de istiyorum bunlardan eski seri ama yeniden olsa olmaz mı çok iyi görünüyoo:(

    YanıtlaSil
  2. ben de her flormar standi gordugumde bakiyorum ama yok goremedim vbir yerde o.o ama dudak kalemi olarak satilan renkleri de guzel pembeler morlar falan :D

    YanıtlaSil
  3. Sonra dayak mı yedin canım geçmiş olsun laflarına maruz kalmayalım, pembe eyeliner'la :D

    YanıtlaSil
  4. ahahahahaahhaahah :D :D :D :D :D mor farla da kombinlersek tam olur :D

    YanıtlaSil