9 Ağustos 2011 Salı

Deborah Makyaj Seti

Deborah markasina asik biri olarak bu muhtesem set benim en sevdigim makyaj urunum herhalde. Her ne kadar hic kullanmasam da varliginihissetmek bile guzel :F 2 sene kadar once %50 indirimden 30 tl ye almistim. Icindeki farlar cok acik renkli, ve ben far surmeyen biri olarak highlighter olarak kullanabilirim arada aslinda. Bu seti hic bir yerde gormedim, hala uretiliyor mu emin degilim. Icinde maskarasi ve kalemi de vardi fakat ikisini de attim artik eskidikleri icin. Farlari yumusacik, en ufak bir degisim belirtisi yok. Cok cok seviyorum, ozellikle de mor fari :)







4 yorum:

  1. Bu nasıl bi şey yaa insan kıyamaz ki kullanmaya :)

    http://makyajseverr.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. eheh tesekkurler :) ben de pek kullanamadim pek sira gelmediginden oturu :D

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerlerr <3<3<3 Ben de hiç görmedim bu seti :(

    YanıtlaSil
  4. ben izmir yeni konaktan almistim tek kalmisti o zaman. hep ufaklari var parfumerilerde ama buyuk boyu pek satmadiysa kaldirmislardir belki :/

    YanıtlaSil