23 Ağustos 2011 Salı

Cekmece dibi pudrasi! Golden Rose 06

Sizin de vardir muhakkak bir yerlerden cikip varligiyla sizi hayrete dusuren urunler. Tabi bu sefer benimkisi gecen kis giyilen monttan cikan 100 tl kadar sevindirmedi ama Golden Rose pudram varmis benim :D Bu cumlenin sonundaki -mis ekinden bu pudranin en az 1 yillik oldugu anlami cikabilir evet :P

Vallahi swatch icin denerken bu pudranin neden hafizamdan silindigini cok iyi anlamis oldum. Hic guzel bir hissiyat vermiyor dokununca, toz toz ve kapatici oldugunu dusunmuyorum pek.





Kapaticiligini daha iyi gorebilmeniz icin flormar eyelinerin uzerine surdum. =)

2 yorum:

  1. Ben cebinden çıkan 100tl ye şaşırdım. 100 tl unutulur mu yaa :D:D:D

    YanıtlaSil
  2. simdiki ben olsam unutmazdim :D cunku hemen gidip ruj muj alirdim dayanamazdi o para :D :P

    YanıtlaSil