4 Ağustos 2011 Perşembe

Catherine Arley Silky Touch pudra no:7

Son Cesme turumun meyvesi bu pudra. Arkadaslarimla harika bir tekne turunun ardindan cesmede gezinirken aldim bu pudrayi. Daha once aynisindan kullanmistim ve memnun kalmistim. Kapaticiligi oldukca iyi. Ben islak sungerle ya da yumusak bir fircayla kullaniyorum.

Bunu kullanmaya basladigimin ikinci gunu alnim inanilmaz sivilceyle doldu ufak ufak, ama sebebinin bu pudra olup olmadigini bilemiyorum maalesef. Butun sivilceler surup surusturup evden cikmamla donmem arasinda olustu ve o arada bayagi bir stresliydim. Neyden dolayi oldugunu kestiremiyorum anlayacaginiz. ama nette bu pudranin sivilce yaptigini okumustum.






Cok kapatici ve purussuz bir gorunume sahip olmanizi sagliyor bu pudra. Aynali olmasi buyuk bir avantaj. Seviyor muyum seviyorum :)

2 yorum:

  1. Bende de 5 ve 6 numaraları var. Çok seviyorum. Mac studio fix pudramdan bile çok :)

    YanıtlaSil
  2. aa gercekten mi? :D ben de yilbasina dogru elimdekiler bitince macten almayi dusunuyordum yeni pudra vs. o.o gule gule kullann sendekileri :)

    YanıtlaSil