30 Ağustos 2011 Salı

Bayram Hediyem =)

Maalesef hic su icen bir insan degilim ve annem kendimi bildim bileli beni su icen bir insana donusturmeye calisiyor. Cocuklar iicn yapilmis bir su sebili gordum gecenlerde ve anneme sakayla karisik bunu alirsa her gun 2 lt suyu rahat rahat icerim dedim :D

Annem de bayrami firsat bildi gitti bana su sebili aldi :D



3.siniftan kalma barbie kalemligim reklam olmasin diye sansurlendi :F dermisim :P



Su guzellige, tatliliga bakar misiniz yahu :D Hayatimda aldigim en sirin ve islevsel hediye! Eger sizin ya da cocugunuzun su, sut vs icme aliskanligi yoksa, bu su sebili ise yarayacaktir eminim ki! =)

5 yorum:

  1. Bu Caliou(yazılışından emin değilim, okunuşunu da her çocuk farklı söylüyo. Kayu, kaylo, kaluo her neyse) bu keltoş bebeyi bütün çocuklar çok seviyo yahu:)) Seni de cezbetmiş baksana :))
    Bu arada resme tekrar baktım ve yazılışını öğrendim Caillou'ymuş :P
    Bu arada çalışma masasında gördüm seni, ders çalışasım geldi bi anda deli gibi hehe hep böyle fotoğraflar koy lütfen :))

    YanıtlaSil
  2. ahahaha keltos bebe :D

    valla hafiften ise yariyo dun 1 lt su ictim benim dogamda yoktur su icmek yani :F

    allah kahretsin o calisma masasini , bayram bayram edebiyat calisiyorum lys denen iskence yuzunden...:D

    YanıtlaSil
  3. Yaa ben hep bakarım yaptığım yorumları takip ederim ne cevap gelmiş diye ama bunu kaçırmışım:) 4gündür bi şey yazmıyosun. İsmini bile bilmememe rağmen diyeceğim şudur ki i miss you blogger arkadaşım ♥ :(

    YanıtlaSil
  4. dersane - ev arasi mekik dokuyorum ondan bu halim.. bir de project pan konusunda basarili gidiyorum pek taniticak bisey kalmadi elimde :D ilgin icin tesekkurler (L) =)

    blogunun adi eski haline gelmis hayirli olsun bu arada :D

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin bol bol cailloulu damacadan su iç ders çalış e mi :)

    evet kendine geldi blogum çok mutluyum :D

    YanıtlaSil