9 Ağustos 2011 Salı

Alix Avien Maskeler

Daha cok ojeleri ve diger makyaj malzemeleriyle unlu olan Alix Avien'in maskelerini bir kac ay once Ozdilek'te gordum ve her cesidinden bir tane edindim deneme amacli. Bazilarini kullandim, bazilarini tekrar aldim ve su anda elimde uc tanesi var:

En son nemlendirme amacli olanini kullandim ve etkili olsa da bu etkisinin gecici oldugu kanisindayim. Fiyati 1.5 - 3 tl arasinda degisiyor. En cok camur maskesi gibi olanini denemek istiyorum:



Denemeye deger ama beklentilerinizi yuksek tutmayin :)

1 yorum:

  1. merhaba ben bu maskelerden daha önce kullandım ve cok memnun kaldım ama bi daha hiçbi yerde bulamadım hala da arıyorum ankara da yasıyorum acaba nerden bulabilirim biliyo musun herhangi bi internet üzerinden alınıyosa bile olur

    YanıtlaSil