9 Ağustos 2011 Salı

Alix Avien 110

Tirnagimda goruntusunu en sevdigim ojeler saniyorum ki simli ojeler. Hele flormarin elmas gibi parlayan ojesine bayiliyorum. Fakat bence simli ojeler baska renkli ojelerin uzerine suruldugunde gercekten hic hos gorunmuyorlar; o yuzden hep tek basina, 2 - 3 kat suruyorum ben simlileri. Bu da Alix Avien'in en sevdigim ojelerinden 110 :)





Ilk katta hos, ikinci katta zarif, ucuncu katta cilgin gorunuyor :D Benim tirnagimda 3 kat var bu resimlerde. (Tirnaklarim ne bicim sararmis di mi? o.o) 

Bu simli ojeleri cikarmak kirmizi oje cikarmaktan bile daha zor. Ben 10 parca pamugu asetonlayip tirnaklarimin uzerinde 1-2 dakika bekletip cikartiyorum boyle ojeleri. O zaman kolayca cikiyor :)

Tam benim tarzim, civil civil bir oje :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder