13 Temmuz 2011 Çarşamba

Trendyol alisverisi vol:2

Evet ilk trendyol siparisimin husranla sonuclanmasina ragmen bugun cesaretimi toplayip yeni bir siparis verdim.
Soyle ki ilk siparisimde affinitone fondoten ve pudra almistim fakat 1 ay icinde iki kez mail atmama ragmen elime ulasmamasinin ardindan bana stoklarla ilgili bir problem oldugunu ve siparisimin iptal edildigini soylediler. Zaten 25 tl lik bir ceki kullanarak almistim bu ikiliyi; hem ceki iade ettiler hem de uzerine 20 tl lik baska bir cek eklediler.

Bu 45 tl degerindeki iki ceki kozmetik amacli kullanmaya kararliydim. bugun trendyola bakarken bourjois ve coverdrmi gorunce deli gibi sevindim. fondoten almak istedim basta ama coverderm cok agir olur gibi hissettim. Bourjois de acikcasi pek icime sinmedi. Bende gittim Coverdermin yagli ciltler icin olan su gecilmez pudrasini aldim (44.90 tl). Valla ne diyim benim icin karli bi alisveris oldu diyebilirim :D Ilerleyen gunlerde, insalah bu urun elime ulasabilirse, yorumlarimi paylasirim efenim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder