29 Temmuz 2011 Cuma

Siyah goz kalemi karsilastirmasi : Beyu, Flormar, Kajal

Annemin derinlerde sakli olan makyaj cekmecesinden cikan siyah kalemleri denedim bu sabah. Beyu ve kajalin kalemlerini daha once hic denememistim, bu sayede onlar hakkinda da fikir edinmis oldum. Gelelim karsilastirmamiza:




Beyu: Kaliciligi en iyi olan kalem bu. Bilegimi resmen citilememe ragmen izleri duruyordu hala. Ama cok kuru ve ustunden bir kac kez gecmek gerekiyor.

Flormar: Acik ara en iyi buydu. Hem yumusak, surmek kolay hem de kaliciligi orta. Begendim.

Kajal: Cok set, kuru boya gibi. Renk vermesi iyi degil, bu ustunden 4-5 kere gectigim hali. Cik, olmamis

Beyu iyi sayilabilecek bir marka, bir sure beyunun kalemini kullanmayi dusunuyorum. Fikirlerim degisirse editlerim bu postu :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder