5 Temmuz 2011 Salı

Sirince Sabunlari

Sirince en cok sarabi ve sabunlariyla meshurdur. Bu sevimli koy (?) Izmirde, daglarin tepesinde, cikisi oldukca urkutucu yollarin sonunda bulunuyor. Gecen sene gittigim matematik koyu de burada bulunuyor.

En tepedeki kilisesine giden yol soyle:


adim basi bir sarapci var :) burada satilan meyveli saraplari sehir merkezlerindeki dukkanlarda da gormussunuzdur :)

Gelelim benim son sirince seyahetinden aldiklarima:

Burada her dukkanda satilan tum sabunlar birbirinin aynisi, fiyatlari da ayni, yani sabunu nereden aldiginizin bir onemi yok :) Ben 10 tl ye 6 sabun aldim. Isirganli ve menekseli olanini kullaniyorum, geri kalanlar ise soyle :)


Isirganli olanini kullaniyorum en cok ve cok seviyorum . Icinde gercek isirgan parcalari var yogun olarak. Balli olanini sacimda da denemek istiyorum. Hepsinin kokusu birbirinden guzel :) Bir gun sirinceye yolunuz duserse hepsinden alirsiniz zaten :) 

4 yorum:

  1. ayy ayy ben bayıldım şirinceye tekrar gelebilirim inş. şaraplardan almıştım ama sabunları niye görmemişim ki:/

    YanıtlaSil
  2. sabunlar da saraplari gibi adim basi satiliyor tezgahlarda :)))

    YanıtlaSil
  3. görmemişim yaa artık sonraki gelişte alırız onlarıda:)

    YanıtlaSil
  4. tamamdir :) olmazsa yakininda sirince benzeri kucuk koyumsu yerler varsa oralarda da bulabilirsin aynilarini. gecenlerde alacati da bir kac tezgahta gordum ben ayni sabunlari ne alaka oldum :D

    YanıtlaSil