27 Temmuz 2011 Çarşamba

Saclarimin son hali

Normalde koyu kahve saclarim var. Son iki yildir kizildan kestaneye, acik kahveden siyaha bir cok renge girdiler, fakat kisisel favorim hep siyah oldu. Bu yaz ise icimde kalmasin diyerekten kizil yaptim saclarimi. Ilk boyamadan 2 hafta sonra turuncuya donen saclarimi haliyle yeniden boyatmam gerekti. Su an ucu dibi her yeri ayni renk. Aslinda uzaktan bakinca siyah  - kizil karisikmis gibi gorunuyor. Ben begendim acikcasi. Tek eksisi yaz gunu beyaz bir sey giyince direkt ense bolumunun kirmiziya donusmesi. O da artik kadi kizinda da olur :F

Maalesef sacimin bu hali en fazla 1.5 ay kadar daha boyle duracak. Ondan sonra acik kahve yapmayi planliyorum. Boyalarimi dun aldim (garnier 5). :D Gaza gelirsem bugun bile boyayabilirim vallahi

Iste sacimin su anki hali: Resimleri gun isiginda cektigim icin oldugundan fazla kizil gorunmus, normalde cok koyu bir kizil, bu kadar goze carpmiyor:





Sacimin karisikligindan dolayi kusura bakmayin :D Dogru rengi gosterebilmek icin biraz oynamam gerekti ama yine de istedigim fotoyu cekemedim :D Sacimin baya bi sure acilmasi gerekti bu rengi tutturabilmek icin. Bitkisel bi acici kullandiklari icin cok cok az yiprandi saclarim...Bir daha kizil anca seneye yaptiririm herhalde. :D Dogal gorunmeyi ozledim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder