14 Temmuz 2011 Perşembe

Project Pan!

Evet bu ay icin kendime soz vermistim hic bir urun almayacagim diye...Trendyoldan aldigim sayilamzdi ama :D Her neyse, gunun devaminda transparan maskara alarak bu sozu bozdum. Lanet. Bu yuzden kendimi cezalandiriyorum.

Evet, an itibariyle project pan 5 basliyor. haha 5 mi, o ne be? dediginizi duyar gibiyim. Bitirecegim urunler pudra, allik, fondoten gibi lanet olasica bitemeyesice urunler olacak. Bir 4-5 ayimi alacagini dusunuyorum (oha...hadi bari rujlar da dahil olsun o.o, sanki hayatimda hic ruj bitirebilmisim gibi...) Her neyse, bundan sonra yorumlayacagim urunler ya kiyidan koseden cikan varligini unuttugum urunler, ya da arkadaslarimdan annemden gorup denediklerim olacak...Mutsuz muyum? Evet o.o

Hepinize iyi gunler diliyorum efem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder