27 Temmuz 2011 Çarşamba

Maybelline Watershine Ruj, 380 & 278

Evett gelelim dun watsonsdan aldigim rujlarin yorumlarina ...

Bende bu serinin 780 nolu ruju vardi zaten ve arada sirada da olsa severek kullaniyorum. Bu seride en cok begendigim ozellik rujlarin cok fazla renk vermemesi. Ornegin 380 nolu ruj kan kirmizisi, bordo gibi bir renk fakat dudakta hic o kadar abartili durmuyor. 780 de oyle. Acik pembe rujlardan nefret etmeme ragmen acik pembe diyebilecegim 278 i de kendime yakistirdim acikcasi. Ben bu seriyi baya sevdim acikcasi. Kokulari color sensationallar kadar guzel olmasa da idare eder :D









Olabildigince fazla resim cekmeye calistim ama dudakta gorunumuyle rujun kendi gorunumu farkli acikcasi. Dudaktaykenki halini swatchlamayi denedim ama dudaklarim yamuk yumuk ciktigi icin koymuyorum :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder