4 Temmuz 2011 Pazartesi

Loreal True Match Pudra - N4

Bu pudrayi alma sebebim Izmir'de yaz sicaginda fondoten kullanmak istememem. Nitekim istemiyorum da. Kapaticiligini yuksek sanarak aldigim bu pudranin orta derecede kapatici oldugunu dusunuyorum ve ozetle ben cok cok memnunum.

Bir indirimde 17 tl ye aldim ve goruyorum ki normal fiyati 45- 55 tl arasinda degisiyor. Bu fiyata kesinlikle degecegini sanmiyorum. Onun yerine ustune az bisey daha koyar mac ten nars tan sahane urunler alirsiniz. Ha 17 tl ye bi daha gorsem bi daha alir miyim alirim. :)

Yuzumde tester denemekten nefret etmenin sonucu olarak surekli, ozellikle de cilt urunlerinde, hep bir ton sorunu yasiyorum. Bu pudrayi da bilegimin ic tarafinda deneyerek aldim ve ilk yuzumde kullandigimda resmen bir gariplik var gibiydi. Boynum ayri yuzum apayri bir tondaydi. Simdi ise nedense gayet hos gorunuyor gozume.

Icinde hem aynasi hem sungeri var ve pudra icin sunger kullanmayan birisi oldugum icin ben en cok aynasiyla ilgileniyorum. Kullandigim urunlerde ayna olmasina bayilan biri olarak bu urunun dizaynindan cok memnunum.

Puanim benim aldigim fiyata gore 10 uzerinden 8. 55 tl ye almis olsaydim 3 ten fazla vermezdim herhalde :)



Edit: bu pudrayi bir de kendi sungeriyle islak kullanmayi denedim ve inanilmaz begendim! Keske hep boyle kullansaymisim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder