4 Temmuz 2011 Pazartesi

Lancome - Tresor in Love

Online alisveris meraklisi olanlariniz mutlaka bilir markafoni isimli siteyi. Acikca soyleyeyim, Turk alisveris sitelerinin (magazalarin siteleri haric) coguna guvenmiyorum. Buna ragmen tam bu parfumu almayi planlarken karsima cikan tresor in love indirimini kacirmak istemedim. Annem dogungunu hediyesi olarak alacakti bu parfumu fakat 200 lira vermesini istemedim durduk yere, onun yerine hemen internette boyle br kampanya oldugunu soyledim ve az bucuk emrivakiyle aldirmis oldum yeni parfumumu :)

Kokusu muhtesem ve en belirgin notasi isparta gulu olan bu parfum o kadar zarif ki anlatamam. Gerek kokusu gerek sisenin zarifligi kendisine cekti beni resmen. Soyle bir sey efenim:


markafoniden 75 ml sini 135 liraya aldim. Piasada 190- 200 civari.

Tek kotu ozelligi: edp olmasina ragmen kaliciligi zayif. Bu yuzden sahte olmasindan suphelenmiyor degilim. Markafoni, trendyol vb. deneyimleriniz varsa lutfen paylasin. :)

*alinti*


CİLT  TİPİBayan / Tüm cilt tipleri için uygundur.
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ
Aşkı yaşayan kadının mutluluğunu ve heyecanını yansıtan Tresor In Love parfümünün baş notası meyvalı çiçeksi notalar içerir - nektarin, bergamut, armut.  
Orta notasını odunsu çiçeksi notalar içerir - Türk gülü, yasemin.  Aşkın büyüsü artık kadını tamamen sarmıştır.
Dip notasını ise sedir ağacı ve misk içerir.


cok romantik, cok etkileyici, cok seksi...normal klasik tresordan cok farkli, animsatmiyor bile..asik miyim asigim...10 uzerinden 20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder