25 Temmuz 2011 Pazartesi

Gazete baskisi deneme

Ilk defa denedim bu gazete basikisi isini. Ilk sefer icin fena olmadi ama onun disinda pek basarili oldugunu dusunumuyorum. Ben altina pembe oje kullandim ama beyazda daha guzel duracaktir sanirim. Yazilarin gorunmesi icin acik renkler kullanmak lazim.

Yapmaniz gerekenler ise:

1-Iste base coat uzerine ister tek basina ojenizi surun.
2-Tercihinize gore ikinci kati da surun
3-Tamamen kurumasini bekleyin (yoksa gazete kagidinin yapisi da bastirinca ijenizin durusunu bozuyor)
4-Tirnaginizi alkole(kolonyaya ya da) batirin, kurumadan uzerine kestiginiz gazete kagidini kuvvetlice 10 - 12 saniye bastirin.

Ta tamm...




Ilk resim flassiz digerleri ise flasli :) Bazilarini iyi bastiramadim o yuzden silik cikti yazilar. Tekrar deniyicem...:))

2 yorum:

  1. işaret parmağınıda kısalt bence :)

    YanıtlaSil
  2. uzattigim tek tirnagim o :) normalde uzun tirnagi seviyorum ama cok kullanissiz oldugu icin sadece onu uzatiyorum :)

    YanıtlaSil