25 Temmuz 2011 Pazartesi

Flormar True Color glosslar





Beyaz: 01
Pembe:Silinmis
Mor: 05
KAhverengi: 03

Acik pembe olanin sungeri farkli gordugunuz gibi. Onu alali 2 yil gibi bir sey oldu. Flormar degistirmis o zamandan beri sungerleri heralde.

Kahverengi olanin testeri altin sarisina donusmustu, benim amacim aslinda sari bi gloss almakti. Aradigima en yakin renk buydu. Dudakta kahverengiligi belli olmuyor, cok guzel bir isilti veriyor.

Bu serinin tamami isiltili, cok guzel renkler. Kaliciliklari pek bir sey yiyip icmezseniz oldukca iyi. Fiyatlari 7-10 tl arasinda degisiyor. Ben hepsini watsonsdan almistim.

4 yorum:

  1. Simsiz Lip Gloss tavsiyen var mı ??

    YanıtlaSil
  2. selamlar,

    beyu nun ve max factorun glosslarini onerebilirim, eger orta fiyatli bir sey ariyorsan. ikisinden de memnunum acikcasi ama maxfactoru daha cok begeniyorum :) eger daha uygun fiyatli ariyorsan flormarin yeni cikan pretty gloss serisine bakabilirsin, simsiz pembe, mercan vb renkleri cok hosuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. Hımm.. Flormar'ın Pretty Gloss serisini bende duymuştum. Sanırım onu tercih edeceğim renklerine baktım az önce sitesinden gerçekten çok hoş :)Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. rica ederim :) simdiden gule gule kullan :)

    YanıtlaSil