29 Temmuz 2011 Cuma

Catherine Arley dynamic allik no:2

Aslinda hic allik alma amacim yoktu fakat Catherine Arleyin adini o kadar duydum ki, bu siradasi ikili alligini almak zorunda hissettim kendimi :D Catherine Arley urunlerini bulmak cok kolay degil maalesef. Cesmede Catherine ARleyin hemen hemen her urununu satan ufak bir kozmetikci var, ben sadece oradan aldim CA urunlerini simdiye kadar.

Hic turuncu ve kahverengi alligim yok bildigim kadariyla(:D). Ne kadar severim bilmeden, hic denemeden aldim. Buyrunuz nedir ne degildir:









Turuncu allik bana ne kadar gider bilmiyordum fakat hosuma gitti acikcasi. Iki renk de kontur amacli kullanilabilir bence. Turuncu olan oldukca pigmentli; kahverengi olan da cok guzel gorunuyor ve turuncudan cok daha dogal duruyor. Zorlarsaniz bronzer olarak bile kullanabilirsiniz; cunku o kadar renk vermiyor. 

Ben 5 tl gibi bir fiyata aldim. Fiyatina gore kalitesi cok guzel. Kaliciligindan da memnunum. Daha sonra diger renklerini de alirim vallahi :D

Bu alligin enteresan bir ozelligi de acildiktan sonra 60 ay kullanim suresi olmasi. Icerigi beni korkuttu acikcasi. 60 ay bu dile kolay :D

Ben oldukca begendim. Fircasi oldukca kullanissiz ama tabi kim kullanicaksa sanki o fircayi :D

Tekrar alir miyim alirim :)

1 yorum:

  1. Hahahh bu CA allıklardan bizim pazarda satıyorlar. Ben de bir bu 2linin pembe-şeftalili olanını bir de yine pembeli terracotta gibi teklisini almıştım . Ama gayet güzel renk veriyorlar hakkaten,ve kokuları da çok hoş :D Fiyatına bakarsak çok iyi performans gerçekten de :))

    YanıtlaSil