7 Temmuz 2011 Perşembe

Bu ay en cok kullandklarim - Haziran 2011

Evettt...neredeyse temmuzun ortasina geldk, ben bu postu yen yolluyorum. Bakalm efenim neyms benm bu ay en cok kullandklarm:


Gelelm fasulyenin faydalarnaaa:

Vaselne nemlendrc: Hem kokusu hem nemlendrmes harka. Btince yesl olanni almayi planlyorum. Daha one yazdgm yorumlar icin tiktik

Nivea: Pure & naturel roll on: Aluminyumsuz, oldukca zararsiz bir roll on bu. Kokusu da muhtesem. Roll on sevmememe ragmen oldukca memnunum.

Falsies maskara: Bu haliyle cok seviyorum onuuu....En cok kullandigim maskaram :*  tiktik ve tiktik

Nivea stay on goz kalemi: akmiyor, kaliciligi ve renk vermesi cok guzel.  tiktik

Golden rose stick concealer: Daha bitmeden yenisini aldim. Sevdim vallahi :*  

Golden rose nemlendirici ruj: Kokuu tadi, hafiften renk vermesi cok guzel. Basarili buldum.

Beyu allik: Bu bana gitmez dedigim fakat sonradan da cok sevdigim alligim 

Loreal true match pudram: Fondoten kullanmadigim yaz aylarimin kurtaricisi.  tiktik

Maybelline affinitone allik: Oldukca sert olmasina ragmen dogal durusunu seviyorum. tiktik

Golden rose 4 lu far: En acik rengini kas altina, digerlerini de gunluk olarak normal far olarak kullaniyorm. 

Vee son olarak Watsons ayak kremi: Yumusacik yapiyor ayaklarini, bitse de bir daha alsam :) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder