10 Temmuz 2011 Pazar

Ayak Bakim Urunleri

Son zamanlarda kullandigim ayak bakim urunlerini tanitmak istedim sizlere. Kisin ayaklarimi az cok ihmal ettim ama malum yaz geldi, parmak arasi terlikler meydana cikkti, bakim zamani geldi.

Simdi koyacagim resimdeki urunleri - 1.5 ay kadar once aldim ve bunlardan baska aldigim urunler de oldu fakat onlari da baska zaman yorumlayacagim.

En bastaki iki kremi watsonsdan aldim. En bastaki 5 tl, digeri de 8 sanirim. Vazelin ise 1.5 tl, ama ona en son gelicem :D

Yesil olan en bastaki krem oldukca yogun, cok iyi bir nemlendirme sagliyor. Sabah ve aksam uyguluyorum ayaklarima ve naneli oldugu icin midir bilmem super bir ferahlik sagliyor. 




Ikinci krem ise catlayan topuklar icin. Benim topuklarim catlak degil fakat kuru olduklari icin kullaniyorum. 50 ml oldugu icin cok cabuk bitti, ayrica siradan bir nemlendiriciden pek bir farkini goremedim . eh peh :)

Gelelim vazeline. Vazelini cok kullanmadim gerci, fakat nasil kullandigimi anlatayim. Ufak bir kutu (30 -35 gr) vazelinin icine 4 adet iyice ezilmis aspirini ilave ettimve yatmadan once ayaklarima surdum, corap giyip yattim. Arastirirsaniz bir cok yerde bu yontemin kullanildigini gorebilirsiniz :) Tavsiye ediyorum kesinlikle, yumusacik yapiyor ayaklari :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder