30 Haziran 2011 Perşembe

Stila 2 li far

Bana bu ikili far bir strawberry siparisimle beraber hediye olarak geldi. Hic kullanmiyor olsam da o kadar guzel farlar ki anlatamam.

Oldukca simli, super yumusak, ve kalici ikili far. O kadar pigmentliler ki hic baza ihtiyac duyduklarini dusunmuyorum (hos, ben hic baz kullanmiyorum ya neyse). :d

Refill olarak geldikleri icin kutulari yok. Bu farlarin tek kotu yani raf omrunun 6 ay olarak belirtilmis olmasi. Bilsem hic acmazdim paketino :/





Haha parmaklarim yamuk cimis kuysura bakmayin :D Bir sorun yok parmaklarimda :D

2 yorum:

  1. off nası güzel renkler, hele kırmızı olan bayıldımm güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  2. cok tesekkurler :) istersen sana yollayabilirim farlari, bu swatch disinda hic kullanmadim desem yeridir =)

    YanıtlaSil